Wat ik vaker zie is dat mijn zoontje van bijna 7 maanden met zijn hoofdje van links naar recht slaat. Hij doet dat zeker 20 keer ofzo. Het lijkt erop dat hij dat doet om in slaap te komen of als hij licht slaapt, in slaap te blijven. Maar in de box zie ik het ook soms. Ik maak me geen zorgen, maar vraag me af of meer kinderen het doen en of moeders weten waarom en waar het vandaan komt. Het ziet er een beetje "vreemd" uit, zeg maar.
Onze kleine doet dat sinds kort ook. Dat doet ze om in slaap te komen. Zo zie ik meestal ook dat ze moe is.
onze dochter deed dat ook toen ze heel erg klein was en meestal als ze erg moe was inderdaad. Echt bizar hoe snel dat toen ging!
Dat doet mijn jongste ook om in slaap te komen. Mijn man schijnt het vroeger ook gedaan te hebben. groetjes, Josie
Ja, dat doet Ilana ook sinds haar derde maand om in slaap te komen. Ik dacht in het begin dat haar hoofd nog eens van haar nekkie los zou laten en uit de wieg zou stuiteren, zo hard als ze het deed.
Mijn zoontje doet het ook, wel veel minder nu maar hij schudt soms nog wel als hij wil slapen. Als hij zit te spelen schudt hij soms ook zijn hoofd, hij vindt het gewoon leuk. Niets aan de hand hoor
Ik doe het nog steeds als ik heel moe ben Moeten mijn vriendinnen heel erg om lachen... Sara doet het ook weleens en dan zegt mijn vriend ook altijd "goh van wie zou ze dat nou hebben.."
Zoals je leest hoef je je geen zorgen te maken Mijn zoontje doet het ook, erg wild zelfs. Het heeft ook wel iets schattigs!
Niks om je zorgen om te maken. Mijn dochter doet het, ze had toen ze kleiner was iedere keer van die rolknopen in haar haar daardoor. Mijn man doet het soms ook om in slaap te komen en we kwamen er achter dat mijn schoonmoeder het ook doet. Het zal wel rustgevend zijn. In ieder geval geen voorkeurshouding moet je maar denken