Nadelen bugaboo?

Discussion in 'De babyuitzet' started by klarinet, Dec 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier helemaal geen nadelen... ben er helemaal verliefd op.
    Gebruik hem nu al 2,5 jaar aan een stuk (als wagen, buggy en nu dus weer als wagen) en vind hem gewoon super!
    Ook met plankje erachter gaat het goed. Ik loop idd ook wat aan de zijkant, maar dat is bij andere wagens met plankje ook.

2. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier als nadeel idd de ontoegankelijke boodschappenmand.

en nog een nadeel: je moet de reiswieg ombouwen naar buggyzit dus je hebt niet 2 aparte dingen, is dus eventjes een werkje.

Verder een super fijne wagen, ik vind hem niet lelijk. Dat ie laag is is hier juist een voordeel, wij zijn klein. Wij hebben meer als we bijvoorbeeld een stokke zien rijden dat we denken, jeetje wat hoog, net een rijdende kinderstoel (en die vind ik dus wel echt gruwelijk lelijk...), maar goed dat is een kwestie van smaak en hoe groot je bent.

3. fafje

fafje Niet meer actief

heerlijk die lage bak, naast mn bed, kijk er zo in...oke eerste 6mnd kan je niet echt een volle boodschappen tas onder de wagenbak kwijt...maar ach...
    hooguit een nadeel in een te kleine auto...

hij is mss duur, maar je kan er echt lang mee doen

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb nog niet gehad dat me bootschapen uit me mandje vallen qls ik hèn in de auto lef

En qua dat je mt die zitting of bak zit als je eerst je onderstel er in wild doen dat vindt ik ook vervelend nou hebben wij een ford stadion dus ik leg hem aan de andere kant maar kan niet in alle auto's

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    het enige nadeel is de boodschappenmand die slecht toegankelijk is bij de wagenbak...
    verder 0,0 nadelen.....hebben ook een meerijplankje, en daar heb ik mijn zoontje van ruim 15 kilo en 5 jaar gewoon opstaan...en hij rijdt gewoon super, zelfs in de sneeuw weinig problemen!!

5 jaar geleden vond ik hem te duur, en heb dus verschillende andere wagens geprobeerd, maar we hebben nu dus wel een bugaboo, en zou willen dat ik hem bij de oudste ook al had!

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik vind de kleine wieltjes aan de voorkant lelijk en de bak is idd ontzettend laag. Heb al meerdere malen een man erachter zien lopen en vond het net of ie achter een poppenwagen liep. Dat vind ik echt een groot nadeel. Als ie wat hoger was en de wielen waren ook aan de voorkant gewoon groter, had ik voor de bugaboo gekozen. Hij rijdt lekker en is licht en vind m verder ook erg mooi. Vooral de kinderwagenbak. Jammer van de kleine wieltjes. Die verpesten het model echt vind ik. Daarom hebben wij voor de Mura gekozen.

Share This Page