badje Ikea

Discussion in 'De babyuitzet' started by pijman, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pijman

pijman Niet meer actief

Hoe is het badje van de Ikea?

Past deze op het standaard van de Prenatal (metalen frame met in het midden een extra buis met rond gat voor de emmer)

Moet je dit badje goed na-drogen? Het lijkt me dat je eerder schimmel krijgt in dit badje door de anti-slip ribbels, of zijn deze ribbels juist heel handig?

Bedankt.

oja als ik dit badje ga halen, moet ik dan naast de hydrofiel luiers nog iets echt niet vergeten voor de babyuitzet bij de Ikea?

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik vind het blauwe speelkleed van Ikea echt prima. Kun je ook eens naar kijken.

3. mamalien

mamalien Actief lid

Apr 8, 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    Het badje zou ik niet kopen.
    Er zit geen stop in, dus je moet het hele badje in een keer leeggooien = zwaar!
    En die ribbels zijn veel te ruw, dus is helemaal niet lekker voor zo'n babyhuidje..
    Wij hebben 'm wel 1 x gebruikt en toen een badje van de Hema gekocht. Veel fijner!
    Het Ikea-badje past overigens wel op zo'n onderstel, maar dat doet die van de Hema ook.

En idd, het speelkleed van de Ikea is wel een erg leuke aankoop!

Succes :)

4. grietje84

grietje84 Actief lid

Jan 17, 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier juist heel tevreden over het badje van de Ikea. Juist door de ribbels kan onze kleine er goed in zitten zonder dat zij onderuit glijd. Ze is nu anderhalf en zit er nog met gemak in.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij hebben het ikea badje pas sinds ons jochie 2 is. En dan op de grond. Daarvoor hadden we dat hema badje. Ik denk dat die ribbels niet te hard zijn. Maar of het op die standaard past, weet ik ook niet.

Ook handig: spuugdoekjes (of gastendoekjes volgens ikea). We hebben er stapels van gekocht. Geloof dat ze per 10 verkocht worden, en er liggen hier minimaal 30. Nog steeds nuttig bij het snoetenpoetsen na het eten :)

Share This Page