Hallo, Sinds ik zwanger ben slaap ik erg slecht. In slaap komen gaat redelijk maar dan word ik rond een uur of 00.30 wakker en dan slaap ik pas rond 0530 weer en dan gaat mn wekker rond 0630, want ik werk in de zorg en dan moet je vroeg beginnen.. Soms heb ik een late dienst, maar dan moet ik er alsnog op tijd uit om mn dochter van 7 naar school te brengen. Nu is mijn vraag: Ik ben nu 5 maandjes zwanger en slaap dus al 5 maanden zoals het hierboven beschreven staat. Het begint mij op te breken. Ik doe er alles aan: Alles caffeinne vrij... ontspannen voor het slapen gaan etc. helpt allemaal niets. Mag ik homeopathische valeriaan gebruiken? en helpt dat? of zijn er andere middeltjes ? Ik hoop dat u mij kunt helpen, want het begint mij nu echt op te breken, mijn weerstand wordt er ook niet beter op zo. Groetjes.. rainbow
Hoi rainbow, Wat vervelend zeg! Ik heb geen idee of je valeriaan mag gebruiken in de zwangerschap. Kan je alles vertellen over medicijnen maar niet over homeopatische middel dus kijk goed op de verpakking en vraag het na bij de winkel. Heb je al rustgevende thee geprobeerd? Groetjes Imke