Hoi Dames, Ik ben nu 17 weken zwanger en heb sinds deze week dat ik 's nachts bijna niet kan slapen omdat mijn handen gaan slapen.. in welke houding ik ook lig ik heb er constant last van De fysio denkt dat ik vocht vast houd in mijn handen en heb dan ook straks een afspraak bij de huisarts. Is het niet vroeg om nu al zo'n last te hebben van vocht vasthouden? Nog meer mensen hier nu al last van? Vannacht ga ik op vakantie naar Turkije ( stond al voor de zwangerschap) maar door vliegen houd je ook weer vocht vast en daar natuurlijk ook lekker warm en dat is hier ook niet echt bevorderlijk voor. Nu maar even afwachten wat de huisarts straks zegt...
Ik heb het ook vanaf een week of 14 ennu word ik wakker en kan ik mijn vingers niet buigen. Er zit vocht tussen mijn gewrichten wat dus voor een ontsteking heeft gezorgt. Heel irritant maar niets asn te doen behalve je vingers toch iets in beweging houden, niet forceren! Niet echt een opbeurend antwoord maar bij mij begon het ook zo dus hou er erg in dat het nog vervelender kan worden en hou je hsnden goed soepel en in beweging. Sterkte!
Ow echt.. ik ben al bang dat het niet minder zal gaan worden maar alleen maar erger. Heb me er dus al een beetje op voorbereid Thnx voor je advies iig! Zo maar eens horen wat de huisarts zegt..