dag lieve meiden! 5 januari zijn wij een jaar bezig! en dan beginnen de vervolg onderzoeken bij mij. mijn vriend zijn zaad is getest en was goed. We hebben al een dochter van 3 (door de pil heen) en heb na de bevallin9 geen mirena gehad voor 2,5 jaar. nu zijn we een jaar bezig. en had de laatste paar dagen sterk het gevoel dat ik zwanger was. mijn borsten doen al een week ontzettend zeer maar sinds gister avond. had ik een klein beetje bruin verlies en als ik heel diep met een papiertje voel zit er een klein beetje bloed aan. voor 6 dagen terug na het vrijen had ik een klein beetje roze op een papiertje. woensdag moet ik ongesteld worden en normaal als ik ongi wordt heb ik een 5 dagen voor me ongi al bruin verlies. ik weet niet wat ik er mee aan moet. omdat ik regelmatig om de 28 dagen ben. maar ik kan niet zeggen dat het nou echt door gaat zetten. elke keer als ik bruin verlies heb of lichtelijk weet ik al dat het weer niet gelukt is. wat moet ik er nou mee? groetjes xxx
Moeilijk hoor die onzekerheid en vooral als je lichaam dan ook nog is zo vaag doet, maakt het er niet makkelijker op. Ik zou woensdag afwachten en dan testen en mocht er dan nog niets zijn een paar dagen later nog een keertje. Ik duim uiteraard voor je, heel hard. Mocht het toch doorzetten dan wens ik je veel sterkte en vooral succes met de vervolgonderzoeken en hoop van harte dat jullie snel zwanger mogen zijn. Liefs Mir
Kan mij voorstellen dat je onzeker bent. Eerst door de pil heen zwanger, en nu vervolgens een jaar bezig en helemaal niks! Nou ik duim voor je dat je deze ronde toch zwanger bent, en anders wens ik je veel succes met alle onderzoeken e.d!