Wii controler

Discussie in 'De lounge' gestart door ninien, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb voor mijn dochter een wii gekocht voor haar verjaardag
    Nu is het een wii met het kart pakket, met daarin 1 controler, nu wil ik er een controler bij kopen, maar ik weet niet goed welke.

Dus dames van de wii brand maar los :D

ik heb zitten kijken naar die van 49,95 de wii plus motion

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    als je de plus motion controller koopt heb je daar ook de speciale spelletjes voor nodig...

wij hebben destijds 2 nieuwe controllers gekocht incl. oplaadstation zodat je niet steeds nieuwe batterijen erin hoeft te doen.....
    dat vonden wij toch wel heel erg fijn....

3. daar heb ik ook al naar gekeken, die wilde ik ook bestellen
    lijkt me ook wel makkelijk

wat voor speciale spelletjes zijn dat dan??

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja het scheelt gewoon veel in batterijen....
    tenzij je oplaadbare batterijen erin doet.....

5. narf

narf Lid

5 dec 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan met de motion plus gewoon alle spellen spelen hoor. maar er zijn bepaalde spellen (iets met 'resort' in de titel, soort van wii sport, maar dan uitgebreider en veel meer sporten) die je dus alleen met de motion plus kan spelen.
    Je kan ook de gewone controller kopen en dan achteraf zo'n blokje erbij kopen dat je er onderaan aanklikt en dat zorgt dan voor de motion plus (maar dat zal waarschijnlijk duurder uitkomen)

6. ik heb nu een wii met kartpakket, en 1 losse controller en 1 nunchuck en nog een aparte game

want volgens dochterlief, kun je die game die ik er apart bij heb gekocht niet spelen zonder nunchuck, want dan kun je niet lopen in het spel...

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Een nunchuk heb je sowieso nodig dus die zou ik er sowieso bij kopen ook bij veel andere spellen heb je m ook nodig...
    de motion plus is inderdaad nodig bij sommige nieuwe spelletjes... dus als je er toch een wilt kopen zou ik wel met motion plus doe . Ze zijn dan ook een stuk nauwkeuriger...

8. ik heb 1 motion plus erbij gekocht
    dus het moet goedkomen :D

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nee hoor. met de wii motion plus remote kun je ook gewoon spelletjes doen die geen motion plus nodig hebben

als je een normale remote hebt kan je daarentegen GEEN spelletjes doen die motion plus nodig hebben, zoals bijvoorbeeld de nieuwe Zelda

ik zou dus zeker gaan voor een wii remote met motion plus
    dit jaar komt de WII U uit ( opvolger van de wii) en daarbij kun je ook de wii motion plus controllers bij gebruiken :)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het spel mario kart kun je ook zonder nunchuk spelen

maar eigelijk zijn 2 remotes en 2 nunchuks wel een vereiste als je meer wii spelletjes gaat kopen en samen wil spelen

11. ik heb go vacation gekocht, want die wilde ze graag.
    en volgens haar had je dan die nunchuck nodig.
    die tweede komt er ook nog wel ;) Als we allereerst maar kunnen spelen

en mario kart is voor mij en de kleinste dame hier :D

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0

volgens mij zeg ik niet dat de motion controller niet op de gewone spelletjes past.....
    ik gaf alleen aan dat je dan andere spellen nodig hebt ipv de standaard spellen....

13. meisjes meisjes, geen discussie :D

Ik heb net het kart pakket even bekeken, daar zit ook een nunchuck bij.
    dus we zijn er helemaal klaar voor
    2 controlers en 2 nunchucks

Wat zal dochterlief blij zijn...:)

Deel Deze Pagina