hi meiden.. misschien is dit voor mij 'het' om met mijn innerlijke verdriet om te gaan.. ik heb in 1996 2 abortussen laten doen...ik was 16 ging nog naar school en mijn ex die zat in hetzelfde schuitje ik had beide abortussen in hetzelfde jaar ondergaan (maart 96 en dec. 96) ik weet dat het heel erg is ! 2 achter mekaar..vind het zelf ook moeilijk aan derden te vertellen dat ik er 2 heb gedaan.. in Maart 12 en jun 12 beide vroege miskramen..ik denk steeds.. ik had 4 kinderen 'kunnen 'hebben..ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan dus stop ik het maar weg...ik schaam me zelfs om het hier zo te vertellen..maar ook mijn abortussen zijn net als mijn Mkramen Vlindertjes.. ik hoop dat jullie mij niet raar vinden hierdoor
Moeilijk, heb geen ervaring met abortus gelukkig, wel met een miskraam. Ik kan me voorstellen dat je dit moeilijk vind. Eerst raak je zwanger en moet je de zangerschappen afbreken, dan wil je zwanger zijn en worden e door de natuur afgebroken. Ik denk dat je die schaamte los moet laten, wat gebeurt is is gebeurt, nu zou je het waarschijnlijk anders doen. Je was toen jong, in je hoofd draait alles dan heel anders. Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap gegund is. Laat anders een mooi gedenksteentje maken voor deze 4 vlindertjes. Stop het niet weg, ze zijn een onderdeel van je leven. Jouw 'kindjes'. ik wens je een gezonde zwangerschap toe.
nee weetik aan de andere kant ook..maar ik heb er nooit echt over kunnen praten, of deed het zelf niet.. binnenvetter..