Hallo iedereen Ik heb al een paar dagen last van pijnlijke harde buiken/voorweeen. Nu heb ik sinds vanmorgen krampen en een zeurderig gevoel net alsof ik ongesteld moet worden...... Herkent iemand van jullie dit? Is dit het begin van de bevalling?
Heey, Dit heb ik 3 weken lang gehad voordat ik bevallen ben dus dit zegt niks! maar er gebeurd wel vanalles! succes!
Ik heb al een sinds drie weken last van voorweeën. Heb slijmprop al verloren en 2,5 cm ontsluiting, maar dit zegt allemaal niks. Ons kleine mannetje komt wanneer hij komen wil en niet eerder. Ben wel heel erg moe en van vermoeidheid loop ik heel over te geven. Ben hierdoor ook duizelig en kan niks meer hebben, maar als ik straks die kleine in mijn armen houd dan ben ik dit allemaal vergeten. Het is het allemaal meer dan waard.
Ik heb precies hetzelfde en ben een aantal weekjes minder ver. Gisteren ben ik voor deze klachten in het ziekenhuis geweest. Ze hebben alles nagekeken en alles zit nog 'dicht'. Dus of de bevalling aan het naderen is, kun je aan de hand daarvan niet echt voorspellen.
Ik heb de laatste dagen ook wat zeurderig gevoel. Van de week had ik in de nacht harde buiken en last van me rug dit had ik 3 keer :S. Vannacht werd ik ineens niet lekker en dat ben ik nu nog steeds niet heb geen idee of dit dan ook met een naderende bevalling te maken heb.
heb ik ook al paar dagen hoor. harde buiken had ik al heel vroeg, maar nu blijven ze veel langer aanhouden. ze gaan gepaard met stuwende 'pijn' in onderbuik morgen mag ik terug naar gynaecoloog. ben benieuwd...