naderende bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoesj, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoesj

Snoesj Lid

3 feb 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb al een aantal weken last van een soort zenuwpijn aan de binnenkant van mijn been. Dit heb ik vooral als ik ga wandelen. Als ik zit is er niks aan de hand. De laatste paar dagen lijkt het steeds erger te worden. Een stukje wandelen waar je normaal 10 min. over doet duurt nu bij mij een half uur omdat ik steeds moet stoppen.

Ik ben nu 37,5 week zwanger. Zou dit een teken kunnen zijn van een naderende bevalling? Het voelt alsof de kleine op een zenuw ligt. Ik heb nu ook iedere dag last van mensturatiekrampen. Dit vooral snachts en als ik dus een wandeling maak. Ook vele harde buiken, ieder 10 min wel 1 denk ik.

Ik ben benieuwd of meer vrouwen dit ook voelen?

Groetjes.

2. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Voelt het als steken in de lies? Dit had ik namelijk ook met dat termijn en dat wordt indalingweeen genoemd. Ik had er ook veel last van met lopen. Die krampen en harde buiken kunnen voorweeen zijn. Helaas zegt t nix over een naderende bevalling. Er zijn vrouwen die wel weken lang voor weeën hebben!

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Is het een uitstralende, branderige pijn wat als het ware in je been schiet?
    Dat lijkt dan ook veel op ischias klachten......ik heb er ook erg veel last van en sinds week 27/28 wordt dit snel erger.
    Denk eerder gezegd dat het niet direct een teken van een naderende bevalling is maar ik hoop voor jou dat het niet lang meer duurt! :)

Deel Deze Pagina