Hallo dames, Gisterenmiddag om 16uur ben ik gestript door de vk. Vrijwel direct daarna begon ik flinke voorweeën te krijgen die de rest van. De middag/avond aanhielden. Ik ben optijd gaan douche en gaan slapen. De rest van de nacht bleef het stil. Nu net om 5:00uur werd ik wakker van lichte buikpijn. Ik dacht dat dat zou komen omdat ik nodig moest plassen maar de krampjes houden aan. Het lijkt op lichte. Menstruatiekramp maar er zo af en toe komt die bekende duidelijke "golf" voorbij zoals bij weeën. De bevalling bij mijn andere twee kinderen begon ook zo. Zou het dan toch echt het begin zijn of kan het opnieuw gaan rommelen zonder dat het iets uithaalt? Ik ben eigenlijk opzoek na ervaringen. Ik ben vandaag 39 weken. Bij mijn tweede ben ik ook gestript met 38.6 en de volgende dag met 39.0 bevallen. De bevalling begon toen zo'n 20uur na het strippen.
Het kan natuurlijk beide. Er zijn vrouwen waarbij het langdurig rommelt voordat het doorzet. Bij mij zette het al de drie keren meteen door. Ik heb goede hoop voor je. Succes!
Het kan beide. Ik heb meegemaakt bij de 2e dat het ruim een week elke avond zodanig rommelde dat ik dacht dat het begonnen was. Viel elke keer flink tegen. Bij de 3e dacht ik dus ook toen het rommelde op 38.4 dat het wel vals alarm zou zijn. Maar die werd weldegelijk geboren (toen ik doorkreeg dat het menens was was ze er al uit). Ik hoop ook dat je inmiddels bevallen bent