naderende miskraam ?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vibeke, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    Hallo

Vorige week donderdag voelde ik mij al de hele dag moe en omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb (en dus moeilijk kan schatten wanneer ik overtijd ben) besloot ik een testje te doen. Resultaat : positief !
    Nu vandaag, een week later, heb ik bloed laten nemen en mijn hcg is maar 150. Is het nog mogelijk dat alles goed komt of kan ik mij best voorbereiden op een naderend miskraam ?
    Ik was zo gelukkig met de positieve test en begin nu heel sterk te twijfelen....

2. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het nog heel pril? Het is toch al moeilijk in te schatten wanneer je je ei hebt als je onregelmatig bent. Misschien was je er gewoon heel vroeg blij?

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, vergeten te zeggen: volgens mij daalt je hcg pas als je echt een miskraam hebt gehad. Zolang je dus geen bloeding hebt met stolsels zou ik me niet al te veel zorgen maken.

4. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vrucht was 2 weken dood maar hormon bleef omhoog gaan.Maar heel langzaam.
    maar ik zou nu nog geen zorgen maken.Jij moet echt nu iedere 3 dagen bloed latten prikken en kijken of progress is.
    Misschien is jou bezonderheid dat lage hormon is norme.Iedereen is anders en dat komt ook voor.Mijn doctor toen verteld.
    Duim voor jou.Succes en geen stress dat is de ergste.

Deel Deze Pagina