Even een vraagje over mijn ovu test... (zie foto) Het streepje is een heeeel klein beetje lichter dan de controlestreep, dan is het officieel nog negatief dus. Maar denken jullie dat mijn ei er nu wel snel aan zit te komen? Of heeft het niets te zeggen? Ik heb net pas (om 7 uur) getest, dus het was geen ochtendurine ofzo. En de vorige test heb ik gistermorgen gedaan, die was negatief. En vandaag heb ik pas savonds getest. Kan het dan zijn dat ik de echt positieve test heb gemist? Of test je langer dan een dag positief? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
positief! vanavond gaan klussen, maar welke test gebruik je? lijkt op die van kv en toen had ik vijf een positieve test en met die van sensitest 10 keer een negatieve test. maarja misschien heb ik toen op de verkeerde momenten getest. in ieder geval heel veel succes en hopelijk is het snel raak. groetjes Jerlin
Ja ik had precies hetzelfde... Die van sensitest test ik altijd negatief... Dit is die van kv inderdaad.
hoi dat is toevallig ik heb ook vandaag getest er heb precies dezelfde uitslag als jou met de kruidvattest.Ik dacht dat dit niet positief is maar we gaan toch dan vanavond klussen.en wanneer opnieuw woensdag avond toch meiden,want mijn gynacheloog zei ook van om de dag klussen niet elke dag zei ze.wanneer is dan de eisprong als de test er zo uitziet.is het woensdag dan te laat om nog een keer te gaan klussen na vandaag????
Ik denk dat deze test nog niet helemaal positief is, maar als het zo donker is zit het er (denk ik) wel heel snel aan te komen. Ik heb ook al een paar dagen buikpijn, dus dat klopt wel. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik de eisprong nou precies moet verwachten... Maar om de dag klussen zou inderdaad genoeg moeten zijn, aangezien sperma toch 2 dagen leeft. Maargoed, ik temperatuur ook elke dag, dus ik zou het moeten zien zodra m'n ei is geweest. Ik hou je op de hoogte.
Ik gebruik ook altijd deze testen en eerlijk gezegd vind ik deze niet positief. Het kan natuurlijk wel zijn dat je ei er snel aankomt of al geweest is. Twee weken geleden had ik precies dezelfde test als jij nu hebt. Ik dacht toen dus ook dat ik mijn ei had maar dat was toch niet zo. Toevallig heb ik vandaag weer getest en deze keer wel super positief. Test streep was overduidelijk donkerder dan de controle streep. Ik heb nu wel een rare en lange cyclus dus ik ben misschien wel een apart geval . Ik hoop voor jou dat jij je ei nu gewoon hebt!
Hmm ja ik ben ook aan het twijfelen hoor... Omdat er zo nadrukkelijk staat dat lichter negatief is... Maarja, ik vermoed (door de buikpijn enzo) dat binnen nu en een paar dagen toch wel de eisprong is, dus dan zou het streepje nu ook snel donkerder moeten worden... We wachten af.
Ik vind hem redelijk positief hoor.. Mijn ovu testen werden nooit net zo donker als de controle streep! Maar ik had dus ook 11 oktober ongeveer zo'n zelfde test.. gelijk 3 dagen achtereen geklust.. en zie nu mijn banner
Waarschijnlijk was het vals alarm. Nu zijn de testen weer negatief, maar aan mijn temperatuur kan ik zien dat er geen eisprong is geweest... Volgens mij logt het er inderdaad heel erg aan welk merk je hebt, want die van sensitest zijn altijd hartstikke negatief en worden een beetje donkerder bij de ovulatie, maar die van kruidvat zijn altijd bijna positief en worden tijdens de ovulatie een heel stuk donkerder dan het controlestreepje. Tsja, weten we dat ook weer...
Dat heb ik helaas ook ondervonden. Vanwege mijn rare en lange cyclus test ik ook om te zien wanneer ik mijn ei heb. Twee keer heb ik al een "bijna positieve" test gehad. Elke keer dacht ik dat ik toch mijn ei zou krijgen maar nee hoor.... Gisteren en eergisteren had ik wel een knaltest. Als je die test dan vergelijkt met die anderen zie je wel beter dat ze eigenlijk negatief waren. Wat een gedoe allemaal!
Bij mij was het gisteren precies de zelde ook kruidvat test, en vandaag heb weer getest, dit keer was de eerste lijn donkerder dan de control lijn. dus meid gewoon klussen (ga ik ook doen straks)