Naderende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bebis, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Hoi allemaal, ik kom net terug van het ziekenhuis met toch gemengde gevoelens en weet nog niet waar ik precies aan toe ben.

Op de echo klopte alles, alles was intact en ook gegroeid t.o.v. de echo van vorige week maandag (vroege echo i.v.m. termijnbepaling na uitblijven van menstruatie). De verloskundige kon niet zien waar het bloed vandaan kwam want alles klopte. Wel gaf ze aan dat het hartje nog niet klopte en ze laat me daarom a.s. zaterdag terugkomen. Doordat mijn menstruatie is uitgebleven (28 januari was laatste menstruatie) is mijn termijn dus niet precies duidelijk, ze gaf aan dat daarom het termijn met een aantal dagen kon verschillen. Als het hartje zaterdag klopt is alles ok, als het niet klopt krijg ik doorverwijzing naar de gynaecoloog voor het afbreken van de zwangerschap.

Ik ben dus aan de ene kant gerustgesteld dat alles 'klopt' maar aan de andere kant ben ik onzeker en hoop ik echt dat zaterdag het hartje klopt...

@Nena0162; ik heb ook gigantische hoofdpijn gehad tijdens het 'vloeien'. Wellicht kan je al een afspraak maken bij de verloskundige voor uitsluitsel? Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

@pommaan; wat een mooie reactie heb je geschreven. Het spijt mij heel erg dat je eerste zwangerschap zo is geëindigd. Ik vind het ontzettend mooi van je hoe je alsnog positief naar de situatie kijkt. Dat heeft ook mij denken doen veranderen. Het is inderdaad juist positief te weten dat je wel zwanger kan worden. Ik hoop dat je zo snel mogelijk weer een positieve zwangerschapstest in handen hebt en dat je kan genieten van een mooie en gezonde zwangerschap van 9 maanden. Dikke knuffel.

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo bebis
    Ja ik heb nog steeds een beetje bruine afscheiding Maar echt een beetje elke keer heb vandaag mijn arts gesproken ik kan morgenvroeg voor een echo om 9 uur dus daar ben ik heel blij om anders loop ik er zo mee rond want ik heb maar een dag eigenlijk gebloeid en geen krampen Ja ik denk zelf dat het wel mis is omdat ik ook geen symptomen meer heb dus ja maar in iedergeval morgenvroeg de bevestiging via echo dat weten we het
    Liefsss

3. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Ik hoop ontzettend voor je dat je morgen een mooie echo hebt en het alleen maar vals alarm is. Succes!

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje bebis
    Wie weet gebeurd er een wonder als je sommige verhalen leest pfff
    Je hoord het meteen Liefsss

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden
    Mijn kindje is naar het hemeltje
    Mijn baarmoeder is mooi schoon en leeg dus daar ben ik dan wel blij om maar heb wel gezegt dat ik gelijk door ga een dat kon ook zei ze
    Alles was goed dus krijg ook gewoon mijn eisprong zei zei ze alleen effe afwachten wanneer
    Liefsss

6. pommaan

pommaan Nieuw lid

7 apr 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was vanmiddag in het ziekenhuis en omdat ik nog steeds bloed en krampen heb, is mij aangeraden om nu eerst 'te stabiliseren'. Mijn baarmoeder was wel behoorlijk schoon, dus veel kan er in princiepe niet meer uitkomen. Nu maar hopen dat het bloeden snel stopt. Ik ga er vanuit dat ik aan het einde van de maand weer opnieuw kan beginnen - geduld is niet mijn sterkste punt, dus het wachten is voor mij het meest moeilijk eigenlijk. Ik ben mentaal nu wel weer toe aan nieuwe hoop (zeker na een middag tussen de dikke buiken in de wachtkamer)!

Lieve Nena,

Wat jammer, maar wel fijn om nu te weten waar je aan toe bent. En ook fijn dat je direct door kan! Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen.

Lieve Bebis,

Ik hoop zo voor je dat het hartje morgen klopt! Dit moeten hele rare dagen voor je zijn, maar het is wel fijn dat je op een zaterdag langs mag komen. Dat het gegroeid is ten opzichte van de vorige echo lijkt nog goed, dus ik hou de moed er voor je in...

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#27 XmoonlightX, 10 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2015
    Hoi meiden!
    Vervelend zeg dat bloedverlies:( het kan je zo onzeker maken!!
    Helaas kunnen wij niet zeggen of het een mk wordt of niet..
    Hier ook bloedverlies gehad, bij zes weken een kloppend hartje gezien. Bloedverlies bleef aanhouden en bij 10 wk is het bloeden doorgezet. Ik had hierbij trouwens geen krampen! Dus dat hoef je niet per definitie te hebben
    Op de echo bleek dat het hartje vlak na de 1 e echo gestopt was :(

Maar er zijn ook genoeg meiden die bloedverlies hebben waarbij het wel goed ging.. Idd 50/50 kans .
    Sterkte!

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi pommaan
    Bedank voor je lieve woorden
    Ik hoop ook voor je dat het bloeden stopt het is echt zo erg he
    Dat wij dit moeten meemaken maar we moeten positief blijven meiden
    Hopen dat we weer snel zwanger zijn
    Lieve bebis veel succes morgen we gaan duimen voor je op goed nieuws
    Liefsss nena

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo bebis
    Weet je al iets meer meid Liefsss nena

10. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties en gelukwensen. Helaas heeft de echo van gisteren uitgewezen dat er bloed in het vruchtzakje zit. Ik word morgen gebeld door de gynaecoloog voor verdere behandeling.

11. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk.. je leest het vaak dat vrouwen het aanvoelen.. heel veel sterkte de komende tijd!

12. IrisN

IrisN Niet meer actief

Jeeetje Bebis, wat een klap! Heeel veel sterkte! Liefs

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaaaaa heel veel sterkte bebis