naderende miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maud8, 4 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud8

Maud8 Nieuw lid

4 jul 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    vandaag zit ik op week 4.6 van mijn derde zwangerschap. Mijn eerste twee zwangerschappen eindigden beiden als vroege miskraam, wat het nu extra spannend maakt.
    Ik ben door blijven testen om te zien hoe het HCG level zich ontwikkelt.
    De eerste week was er een duidelijke oploop zichtbaar, echter nu is sinds 4 dagen geen toename meer te zien en blijft de test streep hetzelfde.. lichter dat de controle-streep..
    Ik ben bang voor een naderende miskraam.. Pas over 3 weken eerste echo.
    foto van de testen bijgevoegd (allemaal getest met ochtend urine)
    Iemand hier ervaring mee?
    Alvast heel erg bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,2 KB
      Weergaven:
      243
  2. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    144
    82
    28
    Vrouw
    Je hCG verdubbeld elke 24 tot 36 uur. Het kan dus dat als je elke dag test, je dus niet zoveel vooruitgang ziet. Je hoeft namelijk niet dagelijks een oploop te zien. Ik vind die van vandaag echt wel donkerder dan die van 2 juli.

3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Kan het zijn dat je minder ver bent dan je denkt? Die van 30/6 of 1/7 lijkt pas op 14 dpo ongeveer .. dan zouden de testen wel kloppen. Ben je echt 5 weken vind ik hem inderdaad wat licht ..

4. Mvandtuin

Mvandtuin Lid

1 jun 2023
    42
    25
    18
    Vrouw
    Ik vind het een mooie oploop! Alleen snap ik je onzekerheid. Duim voor jullie op een goede zwangerschap

5. Maud8

Maud8 Nieuw lid

4 jul 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor het meekijken allemaal, betekent ontzettend veel voor me!!

vandaag weer een gelijkaardige test, niet donkerder dan voorgaande dagen maar ook niet lichter.
    @ snoepperzikje; klopt je hebt gelijk, ik zal de komende dagen nog testen om te zien of er mogelijk iets later een stijging te zien is
    @Minimensje83; ja ik heb inderdaad geteld vanaf eerste dag laatste menstruatie omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong was, dan zit ik nu op 5 weken, dpo zal zo rond de 3 weken zijn.
    @Mvandtuin; dankjewel dat stelt een beetje gerust :)

liefs!

6. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik denk dat als je heel goed naar je zelf luistert je aan kunt voelen of het goed of fout zit. Niet zweverig bedoeld ofzo hoor, maar na 3 miskramen. Waarvan ik achteraf echt al heel vroeg aanvoelde dat er iets mis was. Werd ik zwanger van onze zoon, en ondanks dat ik tot en met de bevalling ontzettend bang ben geweest. Voelde die zwangerschap vanaf het begin al heel anders.

ik denk dat ons lichaam de signalen prima doorgeeft.

verder vind ik het mooie testen. Niet ieder merk knalt ook even erg, hou je daar niet te veel aan vast

7. Maud8

Maud8 Nieuw lid

4 jul 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    Dank voor je berichtje, mooi wat je schrijft. Ben er de laatste dagen mee bezig geweest en registreer inderdaad dat het anders voelt in mijn lijf dan dat het toen voelde. Inmiddels zijn de test-streepjes ook elke dag heel donker. Er komt langzaam wat vertrouwen, maar die angst blijft ook hihi. Dankjewel :)

8. Lvs88

Lvs88 Actief lid

13 mei 2021
    475
    255
    63
    Vrouw
    Ik zie een mooie oploop hoor. Ik hoop dat het mag blijven goed gaan!:thumup:

Deel Deze Pagina