Katergevoel rond innestelingsdag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debsterful, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debsterful

Debsterful Nieuw lid

8 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik proberen al een paar maanden zwanger te worden, helaas nog zonder succes:(
    Nu ben ik wat de innestelingsperiode moest zijn volgens de berekeningen, 2 dagen vreselijk beroerd geweest. Hoofdpijn, misselijk, draaierig, alsof ik een enorme kater had. Voel me nu nog niet topfit maar het hele erge katergevoel is er wel van af. Mijn boobs beginnen alleen nu zeerder te doen en heb aanvallen van kou (verwarming op standje sambal en dan nog koud hebben)
    Is er iemand van jullie die dit bekend voor komt of is het gewoon toeval:(

Lfs, D.

2. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Hoi Debsterful, wat een toeval! Dat was ook mijn vraag. Wilde net de vraag gaan stellen! Ik had ook op de mogelijke innestellingsdagen enorme klachten. Buikpijn, lage rugpijn, steekjes in mijn lies, vermoeid en vreemde eetlust. Nu, na 2 dagen, bijna nergens last meer van. Ik vraag me af of het toch een innesteling zou kunnen zijn. En zo ja, is het logisch dat de klachten dan weer af nemen en evt. later terug komen. Of is het logischer dat de klachten aan houden. Ik hoop dat er dames zijn die dit herkenen. Bedankt dus voor het aanmaken van dit topic!

3. Debsterful

Debsterful Nieuw lid

8 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kaatjekaa,

Ik had alleen geen buikpijn. Gewoon echt het gevoel van een nachtje te lang doorgehaald zeg maar. Ik hoop iig voor jou dat het raak is!

4. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
  5. Debsterful

Debsterful Nieuw lid

8 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    er staat een topic bij ' hoe voelt innestelingspijn' Wellicht heb jij daar wat aan? Ik had daar namelijk al gekeken voordat ik mijn vraag hier stelde. Het katergevoel werd daar niet aangekaart. :(

Deel Deze Pagina