naderende nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dani27, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Nog geen ongi hier

2. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Heb je nog een test gedaan?
    Ik ben ook nog niet ongesteld geworden ... Verwacht het al dagen elk moment. Laat het nou komen dan kan ik door naar de volgende ronde :)
    Hoe voel jij je??

3. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zit ook op het wachtbankje

Mijn cyclus wisselt van 28-34 dagen.. Maandag kon ik het niet laten om te testen, maar de test bleef witter dan wit.
    Zit nu op dag 33 en heb de neiging om de hele dag naar de wc te lopen, haha..
    Ik mag van mezelf zondag pas testen als er dan nog geen duivels zichtbaar zijn.

Ik duim mee voor positieve testen voor iedereen hier

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Lieve dames,

Ik durf niet te testen. Mijn cyclus is zo onregelmatig (25_34) de test van maandag was witter dan wit.

5. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooo ik lees even mee.. Ook ik weer in spanning... Zondag NOD... Vandaag getest... Omowit :( ben bang dat het niet gelukt is.. Succes iedereen!

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hi Dani. heb je al een test gedaan of wil je nog even wachten?

Hoi Elsa. Heb jij je al kunnen weerhouden om te testen of wacht je tot morgen??

7. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hey hoi, nou ik heb vanmorgen bloedverlies gehad dus helaas..

En daar is meteen ook.de angst, want wat als het niet lukt..

Zucht..

8. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hey dat is balen Dani.
    Het rare is dat als je eenmaal hebt besloten dat je graag een kindje zou willen dat je dan eigenlijk ook direct zwanger wil zijn, want dan heb je een knoop doorgehakt en ben je er 'klaar voor'. Helaas moeten de meeste vrouwen toch nog even wachten. Twee maanden geen positieve test is nog te doen, maar daarna komt de angst om te hoek kijken. Zou het wel goed komen? En hoe lang zou het nog duren..etc.
    Ik heb die angst ook gehad en nu voel ik het ook weer, maar weet dat het goed komt. Hou vertrouwen.
    Als je een beetje onregelmatige cyclus hebt dan is de temperautuurmethode echt heel fijn. Bij mijn eerste zwangerschap heeft het me echt geholpen. Ik heb dit een paar maanden gedaan en op een gegeven moment had ik een beetje door wanneer mijn eisprong was geweest en toen mijn temperatuur hoog bleef deed ik een test en bleek ik zwanger te zijn. :-D

Probeer een beetje te genieten van al het klussen en van elkaar en dan komt die baby er wel!

9. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Balen Dani!

Helaas hier ook bloedverlies vanmiddag...
    Ik had het al verwacht want vanmorgen was m'n temperatuur gedaald.

Op naar de volgende ronde!

10. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Noa81,

Vanmorgen weer getest... Omowit... Geen menstruatie in zicht.. 15dpo nu... Temperatuur is al dagen hoog.. maar ja zonder positieve test is fat niks waard..Pff! En jij..?! Lijkt me lastig als je geen idee hebt waar je van uit moet gaan.. Temperatuur je?

11. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Vanavond gaan we testen. Ik heb nu speciaal de test van kruidvat gekocht (2 voor 5 euro) in de hoop dat deze het meeste hcg opspoort... Ik ben nu twee dagen overtijd.

Duimen duimen duimen x

12. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    En?

Ik inmiddels ongesteld! :( op naar de volgende ronde :(

Deel Deze Pagina