*Mila *Senna *Silke *Laurien *Pauline *Ella *Sofia *Julia *Esmée *Fran *Merlijn *Lola *Zita *Lio *Isa(line) *Caro *Jirthe *Joëlle *Féline *Anna *Emma *Fabienne *Linde *Fenna
Ik vind Naomi het leukst van je lijstje hihi! Maar dat wordt hem niet heb ik al begrepen... Ik zag dat je eerst twijfelde tussen Milou en Malou, maar Malou het net niet vond. Wat vindt je dan van Marlou? Amaryns vind ik persoonlijk niet zo, maar misschien ook omdat ik even aan de naam moet wennen.
Hallo allemaal, Tess lukt niet, we hebben al een Tessa in de familie en t is ook niet echt mijn naar. Marlou is ook niet mijn ding, net of t van Marloes afkomt maar de s ontbreekt. Het rijtje van Laurake is ook niet echt iets voor ons. Gelukkig hebben we nog heel wat maanden om overal over na te denken!
Ik ben niet van de dubbele namen, dus Mary-Lou gaat het niet worden. Loïs vind ik leuk, maar hier in de straat heet al iemand zo. Noëmi klinkt wel leuk.... Manou, heette die jongen van het boek van Maria Mosterd niet zo?
Elin Ninthe Yinthe Marit Myrthe lian Luna Gwen Megan Elize Liz Mila Feline Romy Linde Liv Nena Dewi Jaeda Jill