Voor degenen die zich vervelen 's morgens en het nog niet wisten; Iedere werkdag van 08.30 - 09.30 uur op SBS6: De verloskundigenpraktijk. Ik vind het heerlijk, zit iedere keer weer de huilen als er een kleintje geboren word Edit Moderator: Verplaatst naar Films, televisie en nieuws. Graag opletten waar je iets plaatst.
Hier nog zo'n emo-muts Vind het zo mooi om te zien maar moet ook eerlijk bekennen dat ik wel iets van angst voel als ik bedenk dat ik over een paar maandjes er net zo bij lig, word er behoorlijk zenuwachtig van
Ik ook haha.. Zo emotioneel.. En omdat het zo dichtbij komt dan leef je zo mee... Echt heel mooi! -xxx-
Ik kijk het ook wanneer ik thuis ben. En ben dan ook heerlijk emo. En denk dan over een aantal maanden lig ik zo als mijn eerste wordt geboren! Erg leuk programma om te kijken
Jammer dat het niet op internet bekeken kan worden, heb al gezocht op sbs-site maar daar kun je geen gemiste afleveringen zien...
ik kijk het ook bijna altijd en moet zeggen nu ik het zlef heb meegemaakt ik veel meer mee leef omdat ik weet hoe ze zich voelen. erg mooi om te zien. en ja het zijn herhalingen. vorige was de mijn verloskundige nog op tv en wel hoogzwanger. haar kleintje is al lang geboren . ook zag ik dat ze een zwangerschap begeleide van een stel dat ik ken. ze krgen daar hun eerste kindje en ook hun zijn ondertussen al de trotste ouders van 2 zonen
jammer dat je nergens ervan afleveringen kunt zien. Ik ben altijd zo moe dat ik liefste uitslaap en tja daardoor haal ik het nooit om die programma te zien Paar jaar geleden keek ik ook altijd naar de bevalling vond ik altijd erg interessant!
He wat een leuke tip! Ik heb nu verlof en dan kan ik dit lekker 's morgens vanuit m'n bedje gaan kijken voordat ik opsta! Bedankt!
Ik zag het een keer per ongeluk, lag ziek op bed. Bij die bevallingen zap ik weg, kan er niet naar kijken.