Help me! Ik zit nu al 3 minuten naar dit plaatje te staren, en ik zie het gewoon niet! en nu móét ik het weten natuurlijk Ik zie benen, in een panty, met op de knieën een pluizig lapje? Blote benen daarboven? ( Of is het iets kinky's en stel ik nou een domme vraag? )
Waarschijnlijk een legging naar beneden gestroopt om te laten zien dat ze gevoerd zijn aan de binnenkant?
Het is idd en gevoerde maillot/legging, je ziet m veel voorbij komen op Ali. Dat pluizige is de binnenkant.
Dat lijkt me wel heel erg comfy! Maar wel een rare foto dan... Een model met dr maillot op dr knieën. Krijg ik toch vreemde associaties bij
Ik heb er eentje via Ali. Zou voor alle maten geschikt zijn. Dat klopt inderdaad. Voorwaarde is wel dat je een ondervoede dwerg met spillebeentjes bent. Ik behoor niet tot deze categorie.
Mwoehahaha Die spillebeentjes lukken wel... Maar met 1.80 zit ie bij mij net als op de foto dan: opgetrokken tot net voorbij mn knie Bedankt voor de waarschuwing
ik heb ze van de action, zit écht heerlijk comfortabel en is lekker warm. En ze zijn daar een stuk goedkoper: wel zwart/blauw/grijs