Nagel.s laken jongen. Wel/niet.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Elmo, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maandag ga ik weer bellen.

Ja graag gedaan. Wat betreft die tip. Het is niet leuk om. Te weten. Dat je kind. Tot die groep behoort. Moeilijke mensen.

Helaas zie ik deels een kopie van mijn zelf in mijn kind. Maar dat is ook de reden dat ik hem ook zo begrijp.
    En Hopelijk juist door dit begrip hem goed te kunnen begeleiden. Daarom hou ik hem om goed in n de gaten.
    Daarom loopt hij bij psycholoog. Was een eis van mij naar hem. Dat hij aan zich zelf moet wérken. Omdat ondanks mijn begrip ik ook mijn grenzen heb.

Wat iemand hier net ook schreef. Met dat dansen. Als joinen moest hij ook toneel doen op school. Montessorie. Hij willen niet ging niet. Het idee dat iemand keek. Pff moest van juf. Plankenkoorts.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wil trouwens nog wat toevoegen.

Buiten dit. Is hij een schat en schat van één jongen. Zijn hart zit op de juiste plaats. Zou niemand bewust pijn doen.

Dit vstaat buiten moeilijke mensen hij heeft er wel iets van niet alles.

Niet om zielig te doen. Maar ik voel mij soms nog steeds schuldig. De tijd dat hij baby was.
    De moeilijke relatie met zijn vader. Dat is ook een schat van een man. Maar met zijn problemen.

Wij beide zijn geen.slechte mensen. Mensen met hun achtergrond. Verkeerde voorbeelden. Moeilijke jeugd dat is geen excuus.

En ik hou zo ontzettend van hem. Van zijn zusje. Zal tot mijn dood achter hun staan. Omdat ik onvoorwaardelijk van mijn kinderen wil houden.

3. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    In een les? Aan kinderen van 15? Tenzij hij een visagie-opleiding doet, snap ik het punt niet en zou ik eens een gesprek willen met school over wat voor rare dingen ze nog meer moeten doen.

Deel Deze Pagina