Dag dames, ik heb een vraagje, weten jullie toevallig webshops of winkels waar je goedkope niet-bedrukte t-shirts kan kopen, met korte mouwen? en babyformaatjes? Bij de hema, zeeman zijn ze bedrukt, esprit (is dan weer wat duurder) hebben ze er wel ... maar ik zoek ze net wat goedkoper bedankt alleszins!!!
Wat bedoel je dan met bedrukt? Neem aan met text erop? Je hebt bij Hema toch gewoon die t-shirts in zo'n plastic verpakking?
ik heb voorlopig alleen nog maar gekeken op de webshop van hema ... maar als ik zo verkeerd gekeken heb en yeps, zonder tekst, bedrukkingen ... egaal, blanco
Ja ik ben ook even snel op de site aan het kijken maar zie het zo ook niet staan. Anyway, in de winkel verkopen ze ze wel hoor. Lange en korte mouwen
E korte mouwen ook! Hangen aan een rek in plastic verpakking... 2 per pak. In alle kleurtjes. Kwaliteit valt me altijd weer mee... Dochterlief draagt de lange mouwen vaak onder d'r jurkjes swinters
Hema heeft ze idd basisshirts lang en korte mouw Zeeman heeft ook basisshirts korte mouw heb ik laats bij die van ons nog zien hangen Ter stal/bentex heeft ook basisshirts korte mouw in allerlei kleuren H&M heeft af en toe ook wel eens basisshirts korte mouw C&A zag ik laatst ook hangen per twee verpakt 1 met bedrukking en de andere zonder, maar die heeft af en toe ook wel eens onbedrukte basisshirts Succes met je zoektocht.