Hoi dames, Ja ja ik heb er ook weer eentje.. Mijn zoon had tot paar weken geleden geen vaste knuffel (was ik heeeeel blij mee), maar je voelt hem al aankomen; hij heeft er 1tje in zijn hartje gesloten en deze moet sinds kort altijd in zijn bedje mee. Nu wil ik graag een reserve, maar dit is nu net zo'n knuffel waar ik 1,2,3 niet aan kom nu.. Op marktplaats staan er 2 maar de ene reageert niet en de andere wil er steeds meer voor terwijl het om een knuffeltje van 6,- gaat. Ik heb hem 2jr geleden gekocht bij de trekpleister. Je had ze in een paar kleuren. Zoon heeft geen kleur voorkeur,het is meer het model volgens mij.. Hij heeft nu een licht grijze. Wie wil me helpen zoeken? Het is een konijn van het merk nicotoy met korrelvulling. Wie wil me helpen zoeken? Bedankt alvast! Bekijk bijlage 325570
Als zij hem heeft, reageert ze zeker wel! Zo ook de knuffel van mijn dochter teruggekregen, nadat ie met het oud papier was meegegaan. Inclusief voor- en nazorg. Marktplaats.nl - Advertenties van Max en Mirthe uit Vriezenveen
9,- vz kosten en de knuffel 7.50.. Bedankt voor het kijken maar meer vz kosten als product kosten vind ik echt te gek!
ik ook. als je kindje er echt aan gehecht is en hij is kwijt. berg je dan maar. is me meer waard dat ie weer blij is als 16 euro
Dat snap ik maar ik kan eerst nog even verder kijken toch? Hij is veel verkocht dus ik hoop er nog iets goedkoper aan te kunnen komen.. (En deze via Duitsland is via gewone online shop dus vermoed/hoop dat ze hem daar zoiezo nog wel even hebben). En het konijn gaat hier alleen mee in bed,niet mee naar buiten/beneden oid. Wil een reserve voor bij oma/oppas. Vandaar..
Ik had dat ook met een knuffel van nicotoy. Ze zijn helaas heel lastig te vinden als ze eenmaal uit de handel zijn in de winkel.. Ik heb voor de reserveknuffel van onze jongste uiteindelijk ook een paar euro meer moeten betalen dan voor de eerste die we hadden. Maar een reserve is wel echt heel fijn!
op www knuffelkwijt .nl kun je ook een oproep plaatsen ik had toendertijd een konijntje van lief zat bij een blad nergens te vinden ook niet via lief zelf en op die site waren er mensen die hem aanboden dus wie weet heb je daar kans het is lastig van nicotoy iets nog eens te vinden mijn zoontje heeft een konijntje ervan als we weggingen deed ik er altijd een touwtje aan vast maken en aan de buggy zo dat hij niet kon vallen en kwijt kon raken ook en nu na 7 jaar ligt ie nog steeds bij hem in bed net als zijn tut toen gekocht in den haag de laatste (niet bij stil gestaan dat er evt een 2e van moest komen ) maar deed daar het zelfde mee dus mocht hem niet kunnen vinden dan maar een touwtje erom succes en zal met je mee zoeken misschien dat ze hem hier nog hebben bij trekpleister groetjes
Je hebt ook die winkels die oude trekpleister en kruidvatspullen verkopen (ben even de naam kwijt, iets als prijstopper ofzo) daar liggen ze vaak ook nog wel.
Daar krijg ik tot heden geen reactie op, maar wie weet komt die nog na het lange weekend.. Prijstopper oid ken ik hier niet.. Knuffeltje heeft geen naam/nummer op het label staan helaas..
Wat is de advertentie van de persoon die zoveel geld vroeg? Wellicht kan ik eens een berichtje sturen. Als we eruit komen laat ik het gewoon naar jouw adres sturen.
Elk jaar rond Pasen liggen er in de Colruyt in België van die Nicotoy konijntjes, geen idee of het ook grijze zijn maar mijn zoontje heeft een bruine en een witte (en schaapjes). Helaas is Pasen volgend jaar nog lang wachten maar moest je tegen dan nog geen reserve hebben, mag je me een PB-tje sturen met foto, dan kijk ik wel even of ze 'm hebben.
op deze site kan je heel wat knuffels vinden ! succes iig ! Knuffelkwijt.com // De site om naar uw knuffel te zoeken!