gillen!!!!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by linda1984, Aug 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda1984

linda1984 Niet meer actief

hallo meiden,

mijn zoontje is nu bijna 15 maanden en heeft sinds een week of 2 het gillen uit gevonden.
    niet zo zachtjes hoor maar heeeel erg hard, je voelt het daarna echt in je oren.

ik ga hem er nu voor in de hoek zetten, ik weet niet of ik het hiermee kan afleren, maar ik word er helemaal knetter van.

hebben jullie hier ervaring mee?

groetjes linda

2. arve

arve Actief lid

Jul 5, 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hier een dame van bijna 2 1/2 jr en heeft ook de volumeknop uitgevonden...tot nu toe negeer ik het en leid ik haar af en dat gaat goed. Maar ik weet niet of dit goed is....ik ben wel van mening negatieve aandacht is ook aandacht en die wil ik juist vermijden.

Als het afleiden niet lukt, waarschuw ik haar en anders moet ze op de mat "haar strafhoekje";)

Succe6...konden we die stembanden maar regelen hé

ps: bij ons op de KDV zeiden ze ook dat het een beetje de leefdtijd is.

3. aukie

aukie Actief lid

Apr 6, 2008
    343
    0
    0
    Waarom zou je ze straffen? Tis denk ik inderdaad gewoon 'spelen met je stembanden', dat hoeft toch niet bestraft. Ik bedoel, ik snap dat het irritant is, erg irritant zelfs, die van mij doet het soms ook, maar ik laat het gewoon gaan een tijdje, of zeg dat ie het in de tuin moet gaan doen en probeer af te leiden. Helpt ook.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Inderdaad heel erg vervelend, je wordt er soms knetter van. Maar het is echt een fase, onze meid had het rond 15 maanden ook heel erg. Na een poosje was het gelukkig over!

5. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Ik ging gewoon altijd meegillen! Ik probeerde haar altijd in de badkamer tijdens het douchen te laten gillen. Want dan sta je gezellig samen te gillen en heeft er bijna niemand last van. vanaf toen deed ze het alleen nog onder de douche. Ze gilt nu nog wel hoor (3 jaar en 4 maanden). maar ze begrijpt nu beter wanneer het wel kan en wanneer niet!

Share This Page