Pff, ik word weer gek van mezelf. Zodra ik pieker/stress ga ik nagelbijten. Het is de laatste tijd weer extreem. Ik twijfel nu om acryl/gelnagels te nemen. Ik KAN namelijk wel stoppen, alleen volhouden lukt me gewoon niet . Wat gel/acrylnagels betreft, dit houdt mij ook weer tegen, omdat mjjn nagels daar weer zo beschadigd van raken. Mochten ze er dan afgaan, weet ik van mezelf dat ik dan weer ga friemelen aan mijn nagels. Pff. Dat byte-x is geen optie. Waaa en het stomme is dat er elk jaar wel een periode is dat ik prachtig mooie lange nagels heb. (Meestal richting de zomer). Maar definitief stoppen lukt me gewoon niet!! En het ziet er niet uit!! Iemand tips?
Als je je nagels gewoon netjes bij een goeie nagelstyliste laat verwijderen is er niks aan de hand hoor.Maar je kan natuurlijk ook gewoon eens in de zoveel weken ze op laten vullen zodat je gewoon altijd mooie nagels/handen hebt.Anders misschien gellak?
Ik heb het gelukkig af geleerd beet nagels tot bloedens toe. Ben er nu z.n 15 jaar van af. Hoe!! Weet niet na geboorte zoon. Is dat veranderd. Maar heb dan wel andere tiks er bij ... Als het jou helpt zou ik idd gel nagels do e n. Ben nu wat trots soms op mijn langere nagels.
Zit hier ook met hetzelfde pribleem. Ook tot bloedens toe. Heb eerst altijd acryl nagels gehad maar op mijn werk mag ik het niet meer. Is niet hygienisch zeggen ze dan. Nee vingers die bloeden zeker wel Maja ik zoek ook nog de TIP
Bij mij was het zo dat mn voortanden er door afbraken! Na de zoveelste keer bij de tandarts en een paar rekeningen rijker ben ik acuut gestopt. Binnen een week geen drang meer om te doen!
Ik ben ook nog steeds op zoek naar DE TIP Bijt ook tot bloedens toe. Al van alles geprobeerd zonder resultaat.
Hier ook een bijter, ben nu bezig met zo'n thuisset van sensationails... Kan ik meteen opnieuw doen als er 1 af is. Doe het nu 3 weken, geen bloed meer, velletjes worden minder en nagels beginnen te groeien. Keep you posted!
Ik slik ACE vitaminen van Garden of Life en smeerde ze in met de rode Herome. Sinds vorig jaar zijn ze giga aan het groeien en heb ik hele mooie lange nagels.