Even een irritatie hoor..... Voor September wil ik gewoon klaar zijn met bepaalde modules. Gaan ze ineens bepalen om een groot onderhoud te gaan houden, waardoor ik een week niets kan. En dat is nog niet zo heel erg. Maar 1,5 maand gewoon geen examen kunnen doen.... Hoe bedoel je ik ga achter lopen in studie tijd..... Baal baal baal. Nog meer dames die er last van hebben? * irritatie modus uit *
Ik zag het inderdaad! Dat vind ik behoorlijk lang en erg slecht om zo lang geen examens te kunnen doen. Ik heb er volgens mij geen last van met examens? Ik moet examen dien via de associatie. Welke opleiding volg je?
Ohja, dat ken ik ook. Red het nu ook niet om dan klaar te zijn als ik dat graag wil. Want je kunt inderdaad langer dan 1,5maand geen examen doen. Moet maar 1examen via associatie doen, maar de rest blijft dus nu achter. Zeer vervelend!
De meeste examens heb ik dus ook via de LOI zelf. Vind het veel te lang hoor! En dan zeggen ze " je kunt op je eigen manier studeren " nou niet met zo n onderhoud! Welke opleiding doen jullie?
Dat lijkt me zeer vervelend! Ik heb alle examens via de accociatie, ik ben m'n praktijk diploma boekhouden aan het halen. En jij ?
Hier net begonnen aan pdb, en dus ook via de associatie, maar lijkt me heel vervelend als je niets kunt nu.