Stickerverwijderaar in Miele wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door koter, 18 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Ok, dom dom dom..
    Broekje dochter zaten echt veel lijmresten op, niet uit te krijgen met wassen.
    Uiteindelijk met stickerverwijderaar erop en alles opgelost.
    Enfin, zo dom geweest om de broek daarna in de wasmachine te gooien...

Er blijft een hele sterke fijne scherpe lucht in de wastrommel..
    Rubbers al schoongemaakt
    Ik denk al 10 /15 wassen gedraaid op kook was, met azijn, met ontkalkingstabletten, met oude vodden..
    probleem blijft ..
    Hebben jullie nog een advies?
    De wasmachine is een Miele van een paar jaar oud :cry:

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Al een schepje soda geprobeerd en dan met lege trommel wassen?

3. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Hg stinkende wasmachine reiniger?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Nightingale

Nightingale Actief lid

29 mei 2020
    131
    211
    43
    Vrouw
    Toevallig 3 weken geleden exact hetzelfde probleem gehad, ook sticker verwijderaar en ook Miele. Alleen had hier mijn man een vieze oude handdoek erin gelegd:rolleyes:.

Ik heb de machine 3 keer met lege trommel een kookwas laten draaien met 2 keer een blokje erin om de machine schoon te maken (merk weet ik even niet, we hadden er nog 2 liggen) Daarna de machine een nacht open laten staan en toen was het weg..

Misschien de wasmachine laten luchten en de ruimte goed ventileren?

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Misschien zit de geur in de rubbers en heb je er geen last van als je wasjes draait. Zou het even proberen met een handdoek ofzo, als er geen geur in blijft hangen trekt het wel weg. Zou sowieso het deurtje open laten.

6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.494
    8.415
    113
    Hier iets soortgelijks gehad, weet niet meer wat het was, maar ook zoiets chemisch.

Trommel paar keer gedraaid met schoonmaakazijn met lavendel geur.
    En toen was ik er van af.

Edit: of was eucalyptus geur

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.995
    113
    Ik zou m eerst laten luchten en dat even afwachten en daarna evt proberen met een vaatwastablet.

Hier spoel ik de machine met witte keukenazijn ipv wasverzachter, niet elke machine vindt dat grappig overigens (en ook niet zomaar combineren met andere middelen, met waspoeder gaat t wel maar met bakingsoda moet je bijv oppassen).

Miele van mn man was de kruisas van aluminium, die was na 5 jaar compleet doorgerot (draaide gewoon vloeibaar wasmiddel, azijn en aanverwanten kwam niet eens in mn op).
    Als ze nog steeds aluminium gebruiken zou ik wel extra voorzichtig zijn met de wat sterkere chemische middelen.

De mijne is ouderwets Nordland en inmiddels 12 jaar oud, als die onderuit gaat is dat niet zo'n ramp zeg maar. Dan heb je t over 300 euro.

8. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Dank voor jullie reacties!
    Toch ook soda nog geprobeerd en deurtje open om te ventileren.. enorm geholpen!!!
    Volgens mij is de stank nu ver weg!
    Grote dank!

Deel Deze Pagina