Spannend! Hoop voor je dat de post snel komt... Wil je dan meteen testen of wacht je tot de volgende ochtend? In ieder geval kom ik later op de dag nog ff spieken of je al meer weet! Succes met wachten, hoop dat je vannacht nog geslapen hebt (zeker met die hitte!!).
ik ga meteen testen als het binnen is, vind het niet nodig om nog langer te wachten heb er sowieso 3 besteld.
Negatief zag zelfs bij het naar de wc gaan de eerste tekenen van de rode duivels. Nou weet ik in ieder geval wel waar ik aan toe ben. Ware het niet dat ik nu best een beetje sneu ben (stom he?)
Oh, dat is idd niet leuk! Heb je er wel vrede mee... is het goed zo? Of baal je echt flink en is het idee voor een evt. 3e misschien toch iets om over na te denken? In ieder geval sterkte!!
Ben de eerste telleurstelling alweer te boven hoor Ik zeg niet dat ik geen derde wil hoor,maar ik weet ook dat dit het juiste moment niet is. Dus het is eerst wel even goed zo./
Arrgghh... Ik kan mij de teleurstelling wel voorstellen hoor. Jammer, maar als het nu nog niet de juiste tijd is ervoor, misschien maar beter. En je hebt iig nu wel duidelijkheid.
ach meiden het gaat wel goed hier hoor. Er is alleen voor mij wel 1 ding heel duidelijk geworden. En dat is dat ik toch nog best sterk een wens heb voor een derde. Heb mijzelf alleen wijs gemaakt dat ik het wel goed zo vind. Niet dat ik niet tevreden ben met wat ik heb hoor,begrijp me niet verkeerd. Maar het zit toch nog dieper dan ik dacht. Dus wie weet.... de tijd zal het leren
O sorry, je hebt een teleurstelling te verwerken.. Ik had alleen de eerste pagina gelezen toen ik dit schreef en de rest over het hoofd gezien. Jammer van je negatieve testen en rode duidvels. Ik hoop dat je wens voor een derde uit mag komen als het er de tijd voor is..!
Onder de laatste zin van mijn onderschrift nu, stond nog een zin: Volgens oudste dochter komt daar nog een broertje bij,maar papa en mama zijn vrij zeker van niet