halo dames mijn man en ik hebben sinds 2010 een dochter,, nu wilde we heel graag en 2e kindje maar omdat de 1e ook heel lang heeft geduurd door bepaalde probleempjes bij manlief.. hebben wij gekozen voor z.i hoor ik graag wat ervaring van vrouwen die dit ook hebben gedaan en zo zwanger zijn geraakt.. we doen dit nu voor de 4e x nu kwamen we er vandaag achter dat wij 1 ding verkeerd deden en hebben dit dus aangepast, gelukkig op tijd . want over 2 dagen heb ik mij eisprong.. iemand ervaringen ?
haha nieuwschierige dames hier ! bedankt dat jullie reageren ... nou ... uiteg zelf zorg je voor passie .. enz verder komt de man klaar in het bekertje / potje. dan zorg je dat je een 5 tot 10 cc spuit heb. dan moet je het potje met sperma tussen je benen of bh houden dat het zaad warm blijft en dan 10 minuten wachten tot het zaad vloeibaar is en dan inbrengen dat ena laatste deden wij niet ik bracht het gelijk in .. dat deden wij ''fout''
Misschien domme vraag, maar als je het gelijk inbrengt is het in je lijf toch ook warm? Nog warmer dan in dat potje toch? Of blijft er dan teveel achter in die spuit ofzo?
Oww dat is wel heel bewerkelijk!Waarom moet het vloeibaar zijn? Bij 'normale' bevruchting' wordt het sperma ook gelijk naar binnen gewerkt zeg maar Ben je van de eerste zo ook zwanger geworden?
ik vraag mij af of het echt kans vergroot zelfinseminatie en wat is het verschil dan tussen gewoon doen en insemineren..
Wat ik me ook afvraag. Als je het eerst in een potje doet ipv gelijk erin bij de vrouw. Het lijkt me toch dat daar dan toch meer soldaatjes sneuevel dan anders. Mag ik vragen waarom hij niet in jou zelf ejaculeert?
Dat vraag ik me ook af. Mijn man heeft ook'probleempjes' Zoontje via ICSI Denk niet dat ik met zelfinseminatie toch zwanger raak.
z.i heb ik gehoord al iemand alleen zwanger wil raken via een donor of 2 vrouwen. maar als je man gewoon klaar kan komen en goeie zaadjes heeft wat voor probleem is er dan nog om niet gewoon op gewone wijze zwanger te raken.of denk je zelf dat het dan beter gaat.? sorry voor de vraag hoor misschien heb je er een goeie reden voor.
Het hoeft toch niks met het zaad te maken te hebben of omdat ze denkt zo sneller zwanger te raken? Ik denk dat ze zi doen omdat de man moeilijk kan presteren als het 'moet'. Of heb ik het verkeerd? Vind wel dat jullie een serieus onderwerp veranderen in iets raars. Hier ook zi geprobeerd. Ik ben er niet zwanger van geraakt, maar dat had een andere rede. Wij deden het zoals jullie het doen, behalve het vervloeien, volgens mij is dat niet perse nodig. Kook je de potjes ook uit?  
Volgens mij maken we er geen raar onderwerp van. Wij zijn gewoon nieuwsgierig omdat we neit thuis zijn in dit onderwerp. Als dat de reden is, dan is dat toch een goede reden. Maar het staat toch vrij er naar te vragen. Ik zou alleen verwachten dat presteren in een potje moeilijker is dan in een vrouw, dus daarom had ik niet aan die reden gedacht.
volgens mij hebben we niets raars gezegd alleen verteld wat ik er over weet. ik vind zelf ook dat als een man moeilijk kan presteren.dat het ook een moeite is om het in een potje te doen dat het even goed in de vrouw kan ik heb ook bij gezegd dat ze er vast een reden voor heeft. alleen dit is mijn mening.ik denk zat zei het ook liever had gewild om het op de gewone wijze te doen. sterkte
Serieus onderwerp veranderen in ietsraars? We maken haar toch niet belachelijk? Als ts met een zeer sterk argument komt waarom ze dit doet, heb ik er wel oren naar! Het zou beter zijn als weer al die hormonen moeten spuiten
helemaal goed mijn man kan niet presenteren onder druk eigenlijk kan hij heel moeilijk klaar komen door middel van sex vandaar we gebruiken elke keer nieuw potje en nieuw spuitje en ja de eerste is er zo ook gekomen na 8 maanden gewoon proberen ..
dat begrijp ik als hij het dan in een potje doet vind hij het dan ook niet moelijk of doet hij dat dan als hij alleen is.sterkte en hoop dat het snel mag lukken.
Hier ben ik er ook bekend mee en wel zwanger geraakt! Helaas alleen een miskraam gehad. Als je vragen hebt pb me maar! Op de site Zelfinseminatie, steriele kunstmatige inseminatiekits. - Zelfinseminatie.nl kan je ook veel info vinden Succes ermee!
hij doet het alleen .. zeg maar.. en dan als hij klaar is .. neem ik het potje mee naar de slaapkamer ..