Nagellak bij peutermeisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nana33, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    Mijn oudste dochter van 5 wil wel eens nagellak, en ja, dan wil de jongste het natuurlijk ook. Vanaf 2,3 jaar oid heeft ze dus wel eens gelakte nagels. Ik lak ze niet vaak, afgelopen maanden twee keer gedaan oid.

Die prinsessennagellak ga ik ook eens naar kijken, want ik vind die halve nagellak ook vreselijk...en ze laten het niet schoonmaken, want 'dan gaat het er af!!!' (ja, duh, dat is dan ook de bedoeling... ;)).

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Mijn dochter van drie had van de week ook nagellak op haar teentjes ik was mijn tenen aan het lakken en ze wou het ook heel graag ze was helemaal trots ach zo heel af en toe maak ik er echt geen probleem van en manlief ook niet

3. misa

misa Niet meer actief

Ik ben er niet helemaal weg van, maar als je kindje het enorm graag wil.... Tja dan zou ik het ook doen hoor! Maar dan het liefst wel op de teennagels. :)

4. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Hier ook een dochter met af en toe gelakte nageltjes. Heb destijds een keer kindernagellak gekocht bij de hema, een jip en janneke potje.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tja ieder zijn eigen ding.. Ik heb er echt iets op tegen weet ook niet goed wat, maar ik vind haar gewoon echt nog te jong.. Ik vind kinderen die zich ouwelijk kleden of bv met oorbelletjes ophele jonge leeftijd en zeker nagellak gewoon echt niets.. Ze kunnen dat nog zo lang .. Als ze een jaar of 8 is ofzo vind ik het wat anders.... Maar goed dat is slechts mijn eigen bescheiden mening :). ( als het dan gaat over meegaan in kledingkeuze dan ga ik hier dus niet in mee )

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Zolang het een enkele keer is, zou ik het wel es doen. Eventueel met je eigen nagellak (als je die hebt), dat je geen apart potje moet kopen.

Maar bijvoorbeeld niet systematisch elke week of als het er weer es afgesleten is.
    Daar zou ze mee kunnen wachten tot ze 't zelf kan aanbrengen ;).

7. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik zou niet weten waarom niet. Mijn kleuterzoon deed het eens zelf toen hij 2,5 was. :) Nu krijgt hij wel eens glow in the dark nagellak op.

Deel Deze Pagina