Wow vraagtekens kun je ook overdrijven. Ik geef aan dat iedereen een grens heeft, jouw grens is op de bank tekenen oid, mijn grens is al eerder (en met sommige dingen later). Je mag je mening hebben hoor, maar je kan het ook anders duidelijk maken. Een moeder die het niet toestaat laat haar kind niet niet ontwikkelen, dat is bekrompener denken dan het 'verbieden' van nagellak.
Nou idd, het was een zinnige discussie die me aan het denken zette over mijn mening, maarre.... ik ben de draad een beetje kwijt
Ik vind het zelf niet nodig.. Zou het lachwekkend vinden als ik een kereltje met roze nageltjes langs zie lopen. Vind wel dat iedereen dat zelf moet bepalen. Dus als jij je daar goed bij voelt , en de kleine ook , waarom niet
Ja hier zou hij het wel mogen hoor. Hij heeft ook een keukentje,isgek op Dora,en heeft een roze serviesje (en auto's etc) Lekker boeiend.
Dat is hier dan indd ook , hij had zelfs een roze keukentje (gekregen van zn oom) dora is favoriet , k3 is ook geweldig. En als hij een pop wil om daamee te spelen , tja wie ben ik om hem daarvan weg te houden Maar nagellak is niet iets wat ik zelf of iemand in mijn directe omgeving gebruikt , dus t komt hier gewoon niet voor
Ik zou het gewoon doen hoor. Geen problemen mee. Ik zie ook wel jongetjes met nagellak net als mama. Lief toch.