Nieuwe functie valt tegen

Discussie in 'De lounge' gestart door RoAn1981, 26 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik werk al jaren bij dezelfde organisatie, als ondersteuner van een bepaald team. Altijd wilde ik doorgroeien naar de functie van de mensen die ik ondersteunde, het leek me geweldig en ik wist zeker dat het iets voor mij was. Er zat alleen een leidinggevende die het mij niet zag doen dus het kwam er maar niet van. Nu is deze persoon sinds de lente weg en heb ik de kans gekregen om dan toch eindelijk door te groeien, in eerste instantie een soort van interne detachering tot 1 december.

    Maar ik vind het super zwaar..Het is een baan met veel druk, veel ego's en op veel momenten snap ik mijn rol niet goed. Ik mag nu gesprekken gaan voeren met een coach en een collega begeleidt me als ik vragen heb. Maar ik merk steeds vaker dat ik het eigenlijk niet leuk vindt..Buikpijn, slecht slapen. Maar in mijn hoofd kan dat niet; ik wilde dit toch zo graag? Dit moet een succes worden. Daarbij komt dat 'men' vindt dat ik het goed doe en dat ik te streng voor mezelf ben, dat ik het tijd moet geven. Maar die tijd heb ik niet echt natuurlijk; als ik terug wil naar mijn oude functie, moet ik dat ergens in de komende weken beslissen. Op dit moment denk ik echt: ik wil terug. Maar ik ben zo bang om iedereen teleur te stellen, om weer in een andere positie te komen tov collega's. Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Iemand tips of ervaring?
     
  2. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Wat wil je hart? Want het gaat niet om wat anderen van je denken of wat je vindt dat je zou moeten doen... waar word je gelukkig van? Deze rol net iets meer in je vingers of je oude rol... wat wil je hart?
     
    hummeltje5, Mapje, bulakgirl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid