Het topic van de Belgische mama's is ook weg volgens mij - beiden opgestart door youngmom, de geblokkeerd is... Jammer dat we daardoor onze topic kwijt zijn (denk ik?)
ja dat dacht ik al wel! praten we hier toch lekker verder Nieuwe frisse start zonder het onderwerp ym
Ah een fris en fruitig nieuw topic Wel jammer dat we nu alle info kwijt zijn Zullen we anders weer ff een voorstel rondje doen? Zodat iedereen weet wie wie is? of ben ik de enige die zo blond is dat ze dat soms even op moet zoeken?
@nessa88 ja is goed hoor.. ik ben zelf een tijdje niet actief geweest op het andere topic wel vaak mee gelezen haha.. Ik zal beginnen met voorstellen Ik ben Monique! ben van 7-4-1988. Ik heb een zoon van bijna 2 jaar (18 feb.) wat voor ons echt een wondertje is en waar we echt super blij mee zijn. iets waar we nooit over hadden durven dromen. verder werk ik 20 uur in de week voor de rest ben ik thuis mama. Ik woon nu 5 en halve jaar samen met mijn lieve vriend. ooit een 2de kindje? we zijn al 5 jaar zonder pil waarvan ons zoontje Mike echt een unikum is geweest dat het is gelukt. als het gebeurd zijn we natuurlijk harstikke blij mocht het niet lukken willen we over paar jaar andere stappen ondernemen, anders leggen ik me er gewoon bij neer. ben natuurlijk al blij dat we 1 kindje hebben Dat was het wel zon beetje
nee nog niet.. ze heeft wel weeën maar nog niet om de 3 a 4 min. dus nog even afwachten. het zal wel niet lang meer duren de weeën komen om de 15 a 20 min
Spannend van je zus trouwens! En voor jou want je word tante begrijp ik Ik zit hier fanatiek te aazen op kaartjes voor een musical
Ik wil graag naar we will rock you. Probeer kaartjes te krijgen via vakantieveilingen Maar sommige mensen daar snappen het idee achter die site (goedkoop kaartjes krijgen) niet en bieden echt achtelijk hoog