Nagellak gekken hier ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Cos, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb het er al afgepeuterd....
    Ik heb het gisteren na het marblen gedaan (zonder tape een marble geprobeerd)...dus mijn vingers zagen er al niet spectaculair uit.
    Nu had ik ook nog een rood bloemetje op het geheel geprobeerd...maar toch maar niet...dus zooooo mooi was het allemaal niet geworden :D
    Het idee was wel erg leuk!

Vanavond doe ik ze misschien even opnieuw... maar dan vast weer een andere creatie :D

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    #302 Heart, 28 mei 2011
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
    Nutteloze post, al gevonden en vraag verwijderd :)

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb die French geprobeerd, met stripjes, en het valt me niet tegen. Denk dat ik het zonder stripjes haast makkelijker vindt (of moet iets langere droogtijd hanteren)... oefenen / oefenen en oefenen (jeukt nu wel om er alsnog een leuk stempeltje op te zetten :d

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb er geen stempeltje meer bijgezet :D

Daarna nog een rondje paars gehad en nu:
    Vanavond even de voetjes lekker vertroeteld.
    Nageltjes voor het eerst: ROOD!
    Staat erg leuk bij mijn nieuwe zwarte halfopen hakjes :D
    Oke, morgen is het weer er niet naar, maar in de loop van de week vast wel (blijft bij mij altijd heel lang mooi, op mijn tenen).

Tegen het vloeken mijn nagels neutraal gehouden. Heeeeel zacht roze met vooral glittertjes :D

Tis hier zooo rustig, hoe is het met de rest?

6. danip

danip Niet meer actief

Hey! Heb een druk weekje gehad, niet veel gelakt dus. Oftewel niks bijzonders. Heb net bruine (nude) lak op gedaan, met een gouden glitter topcoat. Dus nu zijn ze gewoon helemaal golden glitter haha. Mijn teentjes zijn petrol kleur :D Maar ik zal deze week even weer marblen. Misschien morgen wel, want ik ben morgen vrij (moet naar de gyn)

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat leuk! nagellakfans..
    hier niet echt, wel acryl nagels zetten maar daar heb ik niet echt tijd meer voor want ben makkelijk 3 uur bezig als ik dat zelf doe..:(

nu wel weer even nagellakfan en dan de krakkeleernagellak van Opi! :)
    doe iedere week ander kleurtje hahaha

8. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    Van de week de magneet nagelak van Essence (hij is leuk maar ook lastig af en toe met dat magneetje), french manicure en nu simpel donker blauw op tenen en handen.Het moet wel matchen bij mijn blauwe outfit vandaag;). En morgen word het dus ook blauw want geen tijd gehad voor een nieuw lakje haha.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat heb ik ook altijd, met bepaalde kleuren, dat MOET matchen. Vandaar nu mijn neutrale lak, met bling bling..kan ik morgen alles aan.
    Wil nog wel een keer een mooie zwart/wit creatie maken.
    Witte lak (heb net een nieuwe) en dan een mooie zwarte stempel.

FF marbelen..pfff..
    Succes! Picture please :D
    Succes bij de gyn!

Crackle...heb nog steeds alleen stap 1 lak. 2 is nog steeds niet te krijgen.

Magneet: Ohja! Die heb ik ook nog altijd liggen...nog niet gebruikt (1 testnagel na aankoop).

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat is dat dan met die magneet?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je lakt met 1 van de magneet kleurtjes, houdt direct de bijbehorende magneet erboven (heeeel kort erboven) en voila, streepjes (tis wel een pittig klusje..ik had bij mijn proefnagel de magneet al in de lak gedrukt haha)

12. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    Hier ook nog altijd stap 1 van de crackle nagelak grrrrr, kom inmiddels wel 2x per week bij Kruidvat maar tevergeefs.

Die magneetnagelak breng je op en met een speciaal magneetje die je er boven houd krijg je een leuk effect op de nagel . In dit topic heeft iemand een foto geplaatst met deze nagelak.

13. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    #313 SimplyLin, 6 jun 2011
    Laatst bewerkt: 6 jun 2011
    Goedemorgen! Ik kom ook even kijken hier. Ben doorverwezen door Elmo :D

Vandaag ga ik voor het eerst in mijn leven nagellak, vijl e.d. kopen. Ja je leest het goed.. Voor het eerst in 28 jaar heb ik nagels! Dus kom ik hier graag kijken voor tips en trucs, want ik heb dus nog nooit van m'n leven een nagel gelakt :).

14. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Leuk topic!

Ik ben nagelbijter geweest en heb vorig jaar mijn nagels laten groeien.
    Toen raakte ik zwanger in dec. en braken ze binnen 1 week stuk voor stuk af :S
    Nu ben ik weer een poging aan het wagen om ze te laten groeien.

Ik draag vandaag China glaze Thunderbird met daarover Nubar 2010 en de topcaot van seche vite.

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik ben ook niet zo actief momenteel ..

Mijn nagels zijn nu extreem kort, even weer allemaal gelijk en dan maar weer groeien !

16. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Praktische vraag: hoe doen de meiden die lenzen dragen dat met lange nagels? Ik kan mn lenzen niet goed meer uitdoen nu mn nagels iets langer dan superkort zijn..

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan heb je zeker zachte lenzen?
    Ik heb harde en knipper ze eruit.
    Met mijn zachte toen, een beetje met de zijkant van je vinger doen. Even oefenen (je nagels heel rustig aan wat langer laten worden).
    Of de vingers die je het hardst nodig hebt, iets korter laten. Zo doet een vriendin van mij het ook.

18. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik meld me ook...:)

Heb een bescheiden nagellakcollectie van ergens rond de 75 lakjes.
    De nodige nailart junk en penselen, stripers en een professionele kit voor gelnagels en een kit voor acrylnagels :)

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb mijn nagels nu langer dan normaal, ze komen boven mijn vingers uit. Als ik mijn lenzen uithaal, dan werk ik met mijn vingertoppen. Ik heb met langere nagels meer irritatie bij het typen eigenlijk.

20. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    Eindelijk !!! Ik heb de crackle step 2 :D. Het vak was weer leeg maar ik vond m toevallig ergens bij de make-up. Het is wit en ik had step1 ook licht dus nu zwarte "gewone" nagelak met wit crackle, ik vind m leuk !!

Deel Deze Pagina