Cool Kaja! Het is mij nog niet gelukt hem te bemachtigen. Typen vind ik juist fijn met lange nagels, het is denk net wat je gewend bent.
Het is me gelukt mede dankzij jullie foto's Ben zo trots op mezelf, dat ik inmiddels de hele collectie van Essence in huis heb gehaald
Ik heb nu een potje basislak met stukjes knoflook een week laten staan (paar x per dag even schudden) en toen erop gesmeerd. Resultaat: knoeterharde nagels....ze stinken wel even, maar als je ze daarna lakt, ruik je er niks meer van!
Daar beet ik zelfs doorheen Ben nu cold turkey afgekickt...ikzag de marble art en vond dat zo mooi dat ik dat straks ook wil proberen....zit de hele dagen naar mn nagels te kijken nu haha
Ik vind typen ook prettig hoor met lange nagels (maar wel even wennen ) Verder lukken de lenzen nog steeds niet echt (zachte lenzen inderdaad). Zal wel een kwestie van oefenen zijn Ik heb er nu overigens geen lak op zitten, wel nagelverharder. Ze moeten eerst maar wat mooier (en gelijker) worden, dan is het tijd voor een mooi kleurtje (wil er nu nog niet teveel aandacht op vestigen nu ze nog niet zo mooi zijn). Dat wordt ook nog een hele toer straks, nagels lakken. Dat kan ik dus echt niet...
Van verharder gaan mijn nagels splijten, ja, echt! Schijnt dat veel verharders het vocht uit je nagels trekken. Ik ben er dus geen fan van (als iemand een goed merk weet zonder nadelen, hou ik me aanbevolen).
wat bij mij super heeft gewerkt is de nagelverharder van herome! kost wel iets van rond de 15 euro maar die is echt superrrrrrrrrrrrr
Voor wie het nog niet weet: er is nu nagelfestival bij trekpleister 1 + 1 gratis (ook bekende merken)
Hmm...heb me net suf gekocht bij de Kruidvat...toen zij acties hadden haha Maar bedankt! Ik ga eens kijken of ik vanavond de tijd en puf kan vinden voor een leuke creatie!
Ja ik toen ook, wist het niet en dacht dat de bon niet klopte. Ik naar binnen dat de caissiere te weinig berekend had, bleek dus 1+1 gratis, dus toen weer de winkel in en verder geshopt Vind die nagellak van essence erg fijn en zeker voor dat geld!!
Vind ik ook hoor! Vervelende nu is: zoooooveeeeeel keus! Weet gewoon nooit zo goed wat ik eens zal doen :S
En mijn teennageltjes: Bekijk bijlage 157900 Deze zie je niet zo goed door de glans. Het is een onwijs mooie kleur van essence donkerblauw! Met een stempelbloemetje op de grote nagels. Niet heel duidelijk op de foto te zien. Ik doe die stempels altijd alleen op de grote teennagel of de duimen anders vind ik het te opvallend.
Ik heb een stempelset van essence, maar ik vind het lang niet zo goed gaan eigenlijk. De overtollige nagellak hoor je van de stempel te verwijderen, maar die stempel is zo klein en gedetailleerd dat dat bijna niet wil. Wanneer ik de stempel dan op mijn nagel zet, smeert hij uit alhoewel ik hem rollend aanbreng. Zijn er meer die dit ook hebben of die hier een oplossing voor hebben?
Ik had eerst de stempelset van herome. Die werkte ook voor geen meter ik kreeg gelukkig mijn geld terug. Via dit topic kwam ik op de konad stempelset, die is onwijs goed! Je kunt die online bestellen! Echt heel leuk!
Ik heb de set van Konad, bevalt erg goed.Sommige hele kleine doen het goed en andere weer niet. De stempels zijn trouwens van die A-serie...en niet van konad zelf trouwens. Ik vind het erg leuk, zo op je duim maar zou er dan zelf toch een kleurtje onder doen. Ik vond het in het begin ook gauw TE..maar die tijd ben ik voorbij geloof ik