Er staat base coat op.Je hebt ook top coat, die smeer je er als aller laatste overheen. Heb nu wel vaak dat ik hele stukken eraf trek. Bij Hema een nieuwe base coat gehaald en geloof toch dat deze niet zo goed is...
Ja ligt tussen de nagellak, het is een blanke lak die je dus als ondergrond gebruikt om verkleuring van nagels tegen te gaan en je nagellak blijft langer zitten. Je smeert het gewoon als gewone nagellak erop. Ik heb ook weleens alleen de basecoat erop, voor een natureldagje
Zwart met flakies (geen idee hoe je het schrijft...) Leuk!! Ik heb twee kinderen met de waterpokken dus laktijd is er niet...tis hier pokkentijd.
Sterkte Elmo, weet er alles van ! Leuk Cos ! Ik heb net mijn nagels eens even gekortwiekt, kon echt niet meer zo lang. Een donker grijze lak en daaroverheen special effect topcoat= blauw metalic geworden (was voor mij ook een verassing). Helaas heb ik op de imageplates van Essence geen folie kunnen ontdekken :x
Had vanmiddag mn nagels kobalt blauw met roosjes. Wou vanavond mn teennagellak eraf halen en alles ging ook mn vingers af, niet handig Nu witte nagels met zwarte chinese tekens. Maar mn fototoestel wil niet scherp fotograveren :x dus heb geen foto's
das irritant he vlekje, dat had ik ook gisteren. ik had mijn haar gekleurd en wou met remover de gemorste verf van mijn voorhoofd doen. Het watje werd oranje dus gisteravond nog mijn nagels opnieuw gedaan.
Ik heb zo'n pompje voor mijn remover (online besteld). Ik vind het ideaal, je knoeit veel minder snel. Ik heb mijn nagels grijzig...licht wat paars op (China Glaze)...met zilveren glitter / flakies van Essence (die hoort bij die duo lakjes). Ik had eigenlijk een hele mooie stempel gedaan....maar mijn zwarte stempellak is blijkbaar op! Ik heb het er dus voorzichtig af gehaald en de flakies erop gedaan omdat je het dan niet meer zo ziet...hahah Staat wel cool eigenlijk Sorry voor de belachelijk foto (het is tenminste weer een foto )
Gaaf Elmo Wist niet dat essence die ook had. Ik zit nu minden in een french manicure...voor het eerst Gebruik de french glam van essence
Ik heb het groene stelletje en de blauw/paarse. Erg leuk, maar meuk om eraf te krijgen. Had vanavond opnieuw willen knutselen...maarja, zit ook midden in de jacht naar campings
Iedereen zo druk geshopt...en nu geen tijd meer om te lakken? Gisteren avond, toen we zaten te wachten op het noodweer (wat niet kwam...) mijn nagels buiten even gedaan. Voor het eerst de magneetlak. Mijn duimen hebben geen streepjes gekregen en m'n tweede hand is duidelijk beter gelukt dan de eerste. Aldoende leert men he Nou, picture
Ow, mijn lieve dinnetje heeft een super bewaarkoffer geritseld voor alle lakjes en toebehoren! Was al langer op zoek naar een mooie "curverbox" maar nog niks geschikts gevonden. Zij wel en die laiverd neemt er meteen 2 mee! Misschien eens tijd voor stash-foto's?