Morgen heb ik het verjaardagsfeest van mijn zoontje en we hebben jungle thema. Heb vandaag soort tijgerprint stickers gekocht voor op mijn nagels te plakken, helemaal in style hihi.
Lieselot, leuke doos! Ik wilde per se 1 met sorteervakjes, en een inzetstuk zegmaar....(zie mijn kiekjes). Maar de jouwe is wel gezlliger! Hahaha, das leuk he, dat je kan meedoen met een thema. Hier kiekjes van mijn verzameling.
Whahahaha....Gesorteerde wanorde! Ja, een leuke bak is leuk, maar dit leek me wel handig. Nadeel: door die sortiebak bovenop,kan je niet zo hoog vullen. De remover etc.moet dus plat.
o ja, ik en 2 collegaatjes gaan online opi crackle nagellak kopen (om de verzendkosten te drukken, haha). ik heb gekozen voor zwart en roze
Ow cool! Ik heb ook al eens met 2 vriendinnen (ownee, in totaal waren we met 4 of 5) een bestelling gedeeld. Dan kan flink schelen (zeker bij kortingen bij grotere afname). Ik moet nog steeds die Crackle stap 2, irritant zeg! Ook wil ik graag nog imageplates met French randjes..lijkt me erg leuk.
Die image plates lijken mij ook nog steeds leuk. Ik heb 1x gedaan met zo'n essence IP, en je raadt het al, rete irritant, wil maar niet lukken :x
Die folie is het wel geworden he, hahahah Hier zat er ook echt geen folie meer op. Ik heb nu echt ff genoeg, ben nog lang niet jarig en met die bekeuring van laatst durf ik geen bestellingen meer te doen *oooeps* haha
Heeft Essence die niet *edit, ja...doos staat hier nog op de bank, Essence heeft een ankertje op zo'n klein plaatje*
Leuk, dan ga ik binnenkort even naar de kruidvat. Moet wel een andere zoeken want bij mijn eigen kruidvat hebben ze geen imageplates. Thanks!
Toos inspiratieloos: Groen, Essence, met paarse en roze streepjes. Topcoat: glittertopcoat van essence. In het echt mooier dan op foto!!!
Tis een beetje stil hier de laatste tijd. Iedereen op vakantie? Ik heb deze nog...mijn zoontje zijn verjaardag was jungle thema dus ik dacht mijn nagels ook leuk met stickers te doen. Wat een ondingen zijn dat! Ach ja, ging om het idee. Bekijk bijlage 166490