Nagellak gekken hier ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Cos, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ja? Oh dankjewel.

Ben nog echt een beginner wat dat betreft. Eigenlijk zou je het zelf ook moeten kunnen maar daar moet ik eerst nog even op oefenen hihi...

Wat vinden jullie van die nagellak met magneet en die cracker nagellak? Dat lijkt me zo mooi maar hoe werkt het?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vind die magneetlak wel lollig. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Denk dat je er steeds handiger in wordt.
    Hier vond ik hem best goed gelukt, alleen op beide duimen had ik geen streepjes. Ik heb de goudkleur.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gisteren met de meiden weer een nagel avondje (met veel thee en chocolade :D).

We zouden sponsen (alledrie) maar door wat foute kleurkeuzes bij de een en beschadigingen bij de ander....heb ik uiteindelijk als enige gesponste nagels :D

Komt ie (achteraf tikje saai...ik had nog iets met de top kunnen doen, of een 3e kleur kunnen gebruiken):

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Vanwege iets in de persoonlijke sfeer weet ik al de hele week met mezelf geen blijf. Dit heeft zich helaas geuit in het nagelbijten. Het is hier dus weer even wachten tot ze weer langer worden.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zonde! Misschien juist blijven lakken...bijten op gelakte nagels is niet zo lekker.
    Enne...sterkte met wat er speelt.
    Elmo

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    dat is misschien ook wel een idee idd. denk dan wel dat ik een onopvallende neem, anders zou ik extra de aandacht op mijn (gebrek aan) nagels vestigen.

mijn opa is overleden. dank voor je medeleven.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lieselot: Sterkte. Kom maar snel weer je mooie gelakte nagels showen!

Elmo: Wat heb jij mooie lange nagels! Ook allemaal dezelfde vorm. Zijn ze wel echt? Die van mij groeien allemaal verschillend, mijn nagels van mijn wijsvinger en middelvinger groeien naar beneden...heel vervelend.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gecondoleerd Lieselot!
    Jah, dat zijn bijtmomentjes he.

Wendy,
    Mijn nagels zijn echt. Lang niet altijd even lang en mooi hoor. Moet wel zeggen dat als je lakt, ze mooier lijken...en je er meteen wat zuiniger op bent :D

9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Sterkte Lieselot!

Zal ook even weer een bijdrage leveren ;)

Niet slecht toch voor iemand die al zn leven lang nagelbijt...ben er supertrots op :D

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dit was mijn creatie van vandeweek.
    Gisteren heb ik een mooie fel roze lak gedaan met zilveren panterprint erop die er voor vandaag ook nog opblijft

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vlekje, de foto is mij te donker. Kan het net niet zien.

Done, wat een werk! Doe je dat met zo'n "dottingtool"?
    Grappig hoor!!

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
  13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die is zeker leuk Cos, jammer dat de stempel het niet overal goed heeft gedaan. Is het een IP van jouwzelf?

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee is niet van mij zelf hoor. En als ik kijk op youtube is het ook geen stempel maar gewoon echt krant ...

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik doe het met een soort dotting tool (essence nailart stylist pennetje) ja maar met een sateprikker gaat het ook hoor en het was binnen de 20 minuten incl. drogen helemaal klaar op 2 handen.
    Hoevaker je zoiets doet hoe sneller je erin word en hoe gemakkelijker het gaat

16. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    Heb me net even laten gaan in een webshop :$, sjonge wat zijn er veel leuke dingen te krijgen. Ik heb inmiddels mijn toilettas moeten inruilen voor een hobbybox voor al die nagellak etc. Heb veel filmpjes op You tube zitten kijken en zo veel leuks gezien maar dat is nog niet makkelijk .........al lijkt dat wel zo.

Oefening baart kunst dus ik heb bij de Action wat nepnagels gekocht om op te oefenen zo hoef ik niet steeds mijn eigen nagels opnieuw te doen als het niet lukt ;).

Nu marine-blauw van Essence met een witte gestempelde bloem !

Jullie ook nog druk bezig met lakken ??

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leuk he Kaja, dat je gewoon een box moet aanschaffen. Als je die box open doet...stinken! Nagellak stinkt echt enorm (alleen merk je dat tijdens het lakken niet).
    Ik neem een kleine selectie mee op vakantie :D

18. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik vind nagellak juist heerlijk ruiken :D

Ik ga mezelf over 2 weken tracteren op een manicure. Even mn nageltjes goed recht laten vijlen en laten verzorgen, vind dat ik dat verdiend heb :p

19. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik ben ook een echte nagelakfan. En ik heb ook echt tig potjes staan en samen met mijn make up zit dit in een grote hobby box. Als ik maar bij een drogist in de buurt ben moet ik echt even naar binnen om te kijken bij de make up en nagellak. Maar dan blijft het meestal niet bij kijken. :)

Ik heb nu rode op mijn nagels zitten, maar ik ben hier alweer op uitgekeken dus ik ga mijn nagels morgen maar weer een french manicure geven. Dat vind ik ook altijd netjes en verzorgd.

Groetjes Sabrina

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik heb de kruidvat voordeel kaart deze week zijn de essence color en Go lakjes voor 1 euro. MAar dan moet je wel zo'n kaart hebben geloof ik.

Deel Deze Pagina