Ik denk dat de nagelak dan niet goed pakt als je olie gebruikt. Als je nl vette nagels hebt laat de nagelak ook vrij snel los.
Oke Dus als je dat op je vingers smeert, en niet op de nagel, kan ik gewoon m'n vinger in het water dopen zonder afplak-gedoe
Misschien is deze site iets ? Ze hebben daar ook imageplates en stickers en dingetjes enzo.. Water Marble design | dashicabeautyshop
Ik kocht trouwens vaak spulletjes via www.ilonas-nails.nl en als je lid wordt van de hyves van Diana Konad Workshops (zoiets...) dan kun je Diana vragen om waterdecals voor je te maken. Ze kan (bijna) alle plaatjes en foto's die je wilt, omzetten in waterdecals. Volgens mij betaalde ik bij haar 75cent per setje en 50cent voor verzending. Ze is erg snel en goede kwaliteit waterdecals! Krijg ook altijd een beschrijving erbij een oefenplaatjes
Geregistreerd! Ga een platehouder bestellen en wat imageplates denk ik....eerst nog maar even snuffelen.
Konad heeft genoeg plates met blaadjes of van die wintersterren. Verder is het met een soberder kleurtje al gauw hersfstig vind ik. Oranje, bruin, grijs, rood, groen(dondergroen dan)...goud, zilver, zwart maar ook nog roze en donker paars. Het is net de combi. Of er echt een "rage" is...of "modestijl..." geen idee.
Veel merken brengen elk seizoen nieuwe kleurtjes uit. Een paar links: Herfstcollectie van Trind: Scrangie: Trind Caring Colors Fall Nail Colors Shades herfstcolletiE van Urban Decay: http://www.temptalia.com/urban-decay-holiday-2011-nail-kit-review-photos-swatches Herfstcollectie van Color Club: Color Club's Copycoats Collection 2011 ~ Nailmall Herfstcollectie van China Glaze: China Glaze Eye Candy 3-D Glitter ~ Nailmall Herfstcollectie van Chanel: CHANEL Les Jeans de Chanel Preview | All Lacquered Up herfstcollectie van Dior; http://www.temptalia.com/dior-fall-2011-nail-bar-collection herfstcollectie van OPI; OPI Shatter Collection hösten 2011 | P'ssion Herfstcollectie van Koh: Get in touch with yourself : Be balanced with KOH - Beautyscene
Oef, wat zijn die laatste lelijk zeg!! Van KOH Ik heb sowieso geen oh's en ah's hoeven onderdrukken...ga geloof ik maar gewoon mijn eigen smaak achterna en niet de hype van de winter
Op internet verzamel ik mooie plaatjes en kwam deze tegen. Vond het waanzinnig! Bekijk bijlage 182009