Chloes Nails! Ik ben fan van haar site, ze maakt nog veel meer mooie dingen! Chloe's Nails Dit is niet moeilijk hoor, gewoon afplakken met plakband
Hoi nagellak meiden.. Ik heb een vraagje, jullie kunnen mij vast helpen.. Ik wil graag french manicure op mijn eigen nagels.. Nu had ik een setje gekocht bij de etos (eigen merk), echt heel slecht spul.. 2x geprobeerd en 2x binnen 5 minuten het witte helemaal eraf of beschadigd.. Gisteren een setje van herome gekocht, blijft veel mooier zitten, maar het witte is niet echt mooi wit zeg maar.. Hebben jullie tips voor een compleet setje of misschien een mooie witte met een klein kwastje..? Hoor het graag..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NZQA4GRN.jpg Oef,zo groot ziet het er lelijker uit dan het in het echt ziet. Op die pink na..die was nog niet goed uitgehard haha
Bekijk bijlage 185408 Foto is meer van mijn armband, die ik net toevallig voor iemand anders heb gefotografeerd, maar mijn nagels zijn wel goed te zien.. Het witte is nu namelijk zelfde kleur als het witte van mijn nagels zelf, dus dan zou zeg maar ook alleen een topcoat kunnen, is het jammer om 3 potjes te gebruiken..
Ja, das wel jammer idd. Ik heb zo'n setje van Kruidvat, prima van kleur. Misschien twee laagjes doen?
Oehh, hele topic gelezen, en meld me ook maar even aan als nagellak verslaafde, heb nu in totaal iets van 43 potjes nagellak. Bekijk bijlage 185439 voorbeeldje van mijn crackle nagellak, toen voor de eerste keer aangebracht. Helaas nog geen pro in nagels laken, (namelijk een nagelbijter) Iemand toevallig tips om nagelbijten af te leren? Nagels lakken helpt niet echt, bijt ik gewoon.. Heb nu van Herome van dat spul wat bijten tegen moet gaan, is goor spul, maar raak ik ook aangewend dus daar bijt ik ook gewoon op....
Mooie nagels voorbij zien komen ! Ik ben om de 2 dagen wel aan het lakken , zal binnenkort ook even wat foto's plaatsen . He Elmo, jij ook hier hihihi
Ja precies,, ben een diehard bijter, en vooral in situaties waarbij stress in aanmerking komt. Probeer dat nu zoveel mogelijk te vermijden, en voor mijn doen zijn mijn nagels op het moment ook best lang, Misschien kan ik morgen weer even een nieuwe creatie bedenken en dan volgt er z.s.m een foto.
Dames, het is hier erg stil,,, jammerr!! Niemand meer leuke creaties? Op dit moment draag ik zwarte nagellak met zilvere crackle er overheen. Bekijk bijlage 186873 Foto is niet al te netjes, maar dat kwam omdat het even ''snel'' gemaakt werd via de cam om die foto naar iemand anders te sturen.. Maar zo krijg je wel een beetje het idee wat ik nu heb.
ik heb net lost in mud van catrice opgedaan. tis wel meer eennajaarskleurtje vind ik. op mijn tenen heb ik nr. 19 van etos (oude collectie)