Ik heb 3 magnetische lak van essence en 2 van opi. Bevalt me prima ik kan beter met die van essence dan opi momenteel. Je moet even doorhebben hoe je de magneet er op moet houden ik vind ze heel leuk in elk geval. Ik vind voor het stempelen wat dikkere nagelak fijner idd. Ik heb nu bella choice van h&m op met stickertjes even snel gedaan zostraks. Alleen deze week nog 50 procent korting of maandag ook nog ?
Aktie bij Kruidvat was t/m vandaag. Vakken in de binnenstad waren ook praktisch leeg, dus ze zijn er mooi doorheen. Essence (volgens mij) krijgt in mei / juni een hele mooie serie!
Ooh ik ben heel benieuwd naar de nieuwe serie van Essence dan. Hier waren de schappen ook zo goed als leeg, ik heb nog net een mascara erbij kunnen scoren. Gekkenwerk. Donderdag allemaal vrouwen hier bij dat make-up rek waarvan er een paar zelfs met hun mobieltje aan het oor om Tante Truus of buuf Bettina ofzo te vragen wat voor nummertje zij altijd heeft, want het is nu voor de helft. Ik dacht dat ik gek werd... Hier trouwens voornamelijk roze kleurtjes. Ook wel wat parelmoer, blank en glitter maar meest roze dus. Afgelopen winter wilde ik zo'n gave matte grijs, helaas niet kunnen vinden. Ik vond van heel veel dat er teveel blauw in het grijs zat, net of ik lijkenvingers had Deze zomer wil ik nog graag minimaal een mooie mintgroen en turquoise scoren.
Wat een mooie nagels allemaal. Ik zou het wel vakker willen doen maar ik vind zelf dat ik te kleine smalle nagels heb. Heb wel een wit randje hoor van een mm of 4, anders zijn het helemaal net stompjes hihi. Heb ook kleine handen met smalle vingers. Iemand tips??? Hebben jullie trouwens nepnagels of eigen nagels???
dan weet ik een leuke blog voor jullie Cherry Plum Sky en deze heeft van alles en mijn favo Curvacious
Blogjes vind ik altijd wel leuk om de kleurtjes te bekijken. Ik heb trouwens ook P2 lak uit duitsland ook erg goedkoop
leuk leuk!! IK hou ook zo van nagellak, alleen dan op mijn teennagels! Ik werk in de zorg en het gaat er op mijn handen altijd zo snel af.. en vind ik niet lekker zitten :S (tsja.. kan je zo hebben he) ik heb ook heel veel soorten! zal zo even een foto neer zetten wat ik gister had op mijn tenen
Hier alleen echte nagels. Heb met ons trouwen wel gelnagels gehad, maar dat is gewoon niet zo mijn ding. Nu is het alleen super balen als er 1 breekt. Ik probeer ze trouwens niet te lang te houden hoor, vind ik niet zo heel mooi staan en het valt dan extra op, als er wat breekt. Ja,goed idee, wat meer foto's
Hahaha...coole voeten Het viel me vandaag met winkelen trouwens wel op, dat heel veel vrouwen hun nagels pimpen. Zou het een hype zijn? Ik had er tot de kerst echt nog niet van gehoord...
nou mij dus ook, of het ligt eraan of ik er meer op let, maar wij waren in de dierentuin vanmiddag en veel vrouwen op slippertjes natuurlijk. En wat een kleuren, jeetje mina! Ik heb nu wel veel ideeen opgedaan voor kleurtjes, ga morgen even kijken. Want altijd zilver wordt ook wel saai.
ohja hier nog een nagelak freak heb altijd wel een ander kleurtje op en het liefst vrolijke kleurtjes.... heb ook wel zo'n 30 potjes ofzo......
Toen gisteren de boel op tafel stond....bleek ook dat ik in die paar maandjes goed verslaafd ben geraakt. Het zijn er hier ook al zeker 40 (best belachelijk...maargoed).
Ik, nagelstyliste, had altijd een hekel aan nagels lakken... eer dat dat eens droog is! Nu heb ik via een groothandel een paar potjes gekregen en ben helemaal om. Drogen snel en stoot dus niet na 1 uur alsnog een deuk of kras er in. Ik heb dus alle andere lakjes weggegooit en heb er nu een stuk of 6 die ik fijn vind. Heb ook niet veel nagellak klantjes. Het is wél helemaal hip op het moment! Felle kleurtjes én nude tinten. Van acryl heb ik wel zo'n 80 kleurtjes
Ps: Zorg dat je onder een kleurlakje wel een goede base lak doet!!! De pigmenten van de kleurlak kunnen anders je nagels geel doen verkleuren! Net alsof je 24/7 met 10 sigaretten tussen je vingers zit
Ik ga morgen even langs de kruidvat eens kijken of ze nog wat hebben ze zouden ook wat nieuwere kleuren hebben. Vaak houden ze uitverkoop voor ze die er inzetten. Ik ben 1 keer en basecoat vergeten en gelijk blauw gekleurde nagels bah. Nu heb ik magnetische lak op gedaan van essence zou zo eens een foto maken !