Nagellak gekken hier ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Cos, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    mijn collega heeft die. T ziet er een beetje uit als een tijgerbrood haha

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, maar dat smeer je er ook niet op als je er lekker dagelijks bij wilt lopen natuurlijk he ;)

3. danip

danip Niet meer actief

Haha ja! Toevallig wel! Toen ik hem zag dacht ik meteen aan mijn kleine meisjes make-up set van vroeger :D Die waren ook zo roze. (oh en dan denk ik meteen aan die lippenstiftjes in foute kleuren, zo'n hele stapel op elkaar :D)

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik heb 2 crackers van P2. Een zwarte en een grijze. De grijze valt me echt tegen lijkt net schimmel !! haha maar de zwarte vind ik erg leuk.

5. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog een nagelfreak... Ik ben alleen niet van de lakjes, ik vind het leuker om printjes op mijn nagels te hebben.... Heb altijd stiletto's en dan zoiets... Zo heb ik nog heeeel veel foto's haha alleen dit was voor onze trouwringen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die crackers, je moet denk ik ook wel echt met kleuren "spelen", om het echt gaaf te krijgen.

Justins mama, en dat wil, functioneren met zulke nagels? Met de kids / werk...etc.?

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Jaa zwart met rood of knal roze is echt heel gaaf.

Maar die grijze is echt een schimmel kleurtje haha vies.

Zo die stilleto's vind ik wel leuk om te zien maar lijkt me ontzettend onhandig

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

geweldig, deze week gelijk testen!!

hier ook een nagellak freak, heb 2 koffers (de grootste) staan die de bouwvakkers gebruiken voor hun schroefjes en dingetjes en die zitte stampes vol met nagelak, stickers, stripers, stempels etc...eigenlijk te zot voor woorden want voordat onze meid er was deed ik mijn nagels elke 4 dagen weer een nieuwe nail art met kleurtjes en lijne etc maar sinds de kleine er is heb ik amper tijd en ben ik blij als ik op me kont zit om half 8 hahahaha maar ga hetgeen hierboven zeker proberen van de week!

@elmo, jammer dat ik je foto's niet meer kan zien :(

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    woaw zeker leuk die van het youtube filmpje! dus gewoon met water? ik heb korte nagels maar ga het straks echt uitproberen!!

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja blijkbaar gewoon met water! hoe leuk is dat! en hier wel lange nagels van mezelf wel te verstaan maar ze worden altijd als nep aangezien omdat ik altijd nail art heb :D:x

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

He, ik kan die van Youtube niet zien...moet je daar tegenwoordig voor ingelogd zijn?
    Vrees dat ik die gegevens niet zo bij de hand heb, ook knullig, heb er wel fimpjes op staan...grr

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    haha dat kan alleen maar een compliment zijn!!
    ok plakpand zit erop en nu filmpje weer kijken ;)

13. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hier ook een nagellak fan! Maak alleen bijna nooit tijd om ze te lakken alhoewel ik ook iets van tussen de 20-30 potjes heb :). Dat youtube filmpje was wel erg leuk, ga ik ook eens proberen! M'n teennagels lak ik eigenlijk nooit, als ik dat doe vergeet ik het er altijd af te halen met als gevolg dat ik 3 weken later nog met resten op m'n nagels rondloop, ziet er ook niet uit haha. Morgen ga ik toch de stad in met schoonma, gelijk even bij het kv kijken. Heb helaas geen tijd gehad om afgelopen week te kijken met die korting..

Oh trouwens, ik heb die blog gelezen en vroeg me al af hoe ze haar nagels zo mooi strak kreeg, maar gewoon plakband op je vingers dus?

14. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    je kunt ook op youtube in toetsten water marble nail art. staan veel filmpjes van op

15. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Femmy, is het gelukt?

16. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Het is idd met water.. je pakt een plastic bekertje doe je water in en dan laat je je nagellak er in druppelen. en zo steeds met andere kleuren en dan ga je met een coctail prikkertje er een bewerking in maken. het is wel aan te raden dat je plakband om en onder je vinger doet anders kun je dat allemaal met aceton eraf gaan halen, dan je nagel er in doen. met de coctail prikker erom heen los maken en dan je vinger voorzichtig uit het water halen

Edit: wel foto's showen he ;)

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    help het ziet er niet uit :) ik had dus mijn nagel er meteen uitgehaald en ik vond het ook nog lastig met die prikker er een patroon in te maken omdat je dan snel alles wegtrekt.. oefening baart zeker kunst hier..

18. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    mijn vriendin zegt dat als je de eerste druppel erin hebt gedaan en die vloeit uit moet je hem voozichtig met de coctail prikker puntjes naar de zijkant van de beker trekken zodat het wat vast zit

19. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb een opleiding gedaan voro nagelstyling en ook een studio aan huis (gehad).
    Heb ongeveer 200 kleuren denk ik... dus ja ik hou wel van nagellak, al draag ik het tegenwoordig niet meer zo vaak...

20. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Oh en dat water marble ziet er idd mooi uit, maar het kan ook met minder geknoei en minder lak verbruik als je het mij vraagt...
    Zet met nagellak streepjes of vlakken. Of kleur je nagel 1 kleur en zet wat tipjes van een andere kleur op je nagel en zet in de nog natte lak dan streepjes met een heel dunne coctailprikker of een afgebroken knopspeld.
    Kun je ook heel mooie effecten mee maken, helaas heb ik er ff geen fotos van op deze pc staan.

Deel Deze Pagina