Maar dat dacht ik ook hoor, dat het niks voor mij zou zijn. Ging ook eigenlijk naar die workshop voor mijn vriendin, die "gastvrouw" was hahaha Maar vind het toch wel erg leuk. Ik heb ze ook wel eens in een gewoon lakje hoor, of lakloos Die magneetlak ziet er inderdaad erg leuk uit. Heb alleen wisselende verhalen gehoord over de daadwerkelijke werking. Tis een kwestie van proberen denk ik. Ik vind de kleuren wat donker.
Magnetische lak is heel leuk maar je moet even weten hoe je de magneet moet houden. Anders krijg je geen effect.
Hmm misschien toch maar eens wat proberen dan, misschien raak ik ook wel verslaafd Voor nu ben ik even verliefd op de nude lakjes. Wordt helemaal blij als ik naar mijn nageltjes kijk! De magneetlakjes zijn inderdaad wel erg donker! En als het misschien nog niet eens gaat werken, dan wacht ik wel even tot ik wat een meer getrainde nagellakster ben
Magnetische lak heb je ook in het zilver zag ik nu bij de kruidvat. je moet een dikkere laag er op doen en dan gelijk het magneetje er dicht boven houden. Ik vind het resultaat wel erg leuk altijd !
Mooie nageltjes Elmo !! Dus je moet die imageplates eerst vijlen ? Dat stempelkussentje niet toch ? Ik oefen me suf maar als ik de lak heb aangebracht en dan de schraper erover heen dan blijft er of geen lak over of zit er nog te veel lak omheen . Tja oefening baart kunst hoop ik dan maar .
Ha, hier is het topic. Ik ben ook een beetje nagellak gek! Kan het helaas niet te vaak doen ivm mijn werk. Ben poetsvrouw, dus dan gaat het snel weg, heel zonde... Maar vanavond ga ik, als de kleine rustig blijft slapen, weer even iets doen met m'n nagels. Heb er door dit topic helemaal zin in gekregen. Ik wil ook wel eens voor die magneetlak gaan kijken, klinkt erg leuk!
Ja, dat kussentje vijlen idd. Ik had eerst een B-merk gekocht maar later die van Konad. Konad ging echt stukken beter, vooral die schraper is veeeel beter. Heb ook zo'n removerpompje, echt een uitkomst! Zitten je handen niet helemaal onder, als je de rest nog moet doen
Nou wel wat foto's van jullie creaties hoor! Die bloggers zijn mega creatief....nou, zover ben ik nog langgggg niet! haha
Even wat fotootjes dan! (sorry, ze zijn een beeeetje wazig!) Nagels; ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Close-up: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting En de lakjes. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Het had ietsje netter gekund maar poehoe, dat was lang geleden zeg.
Hallo dames, Ik doe zelf eigenlijk te weinig aan lakken maar vindt het helemaal geweldig. Door jullie wil ik dan ook nu vaker gaan lakken en heb van de week een leuk lakje en stickers gekocht. Zie hier het resultaat op mijn teentjes (let niet op de randjes hé, ben nog een beginner hihi). Bekijk bijlage 148804
jullie topic inspireert wel hahaha,heb ff meegelezen en ik moet zeggen er zijn prachtige creaties bij wat ik persoonlijk geweldig vind en had er overigens nog nooit van gehoord(tot dit topic) is het water marble misschien ga ik me hier vandaag eens aan wagen tenminste als mijn dochter mij even de rust gunt mooi dames
Elmo; thanx! Ja ik keek naar de sterrenhemel gisteren en was meteen geïnspireerd. @Wendy; leuke kleur, lekker zomers!
Wow wat een onwijs gaaf topic. En wat leuk die stempels!!!! Die ga ik straks meteen kopen! Echt heel gaaf! Ik maak hier bloemetjes op mn nagels met sateprikkers! Hihi! Dat is nooit erg netjes maar wel lekker zomers...
Dat waternagellakken wil ik ook wel eens proberen maar dan vooral op mijn grote teennagels en dan de rest van de nagels 1 kleur. Lijkt me wel gaaf!
Ik heb weer geshopt bij Kruidvat!! Ga vanaf al aan de slag. Dat van die bloemen met sateprikker zag ik laatst op youtube, zo makkelijk! 5 stippen, met een prikker alles naar binnen trekken en klaar.Ben benieuwd of het zo makkelijk is als het lijkt, ik ga het wel proberen. Ik heb nu trouwens van die tip painters gehaald, ook erg leuk! Ook een stempel + lak en crackle...maar heb alleen de base, top hadden ze niet meer.