Hoi dames, Mijn zusje heeft afgelopen weekend per ongeluk het flesje nagellak-remover over de houten vloer gelanceerd bij ons thuis. Ze had dit weggeveegd, maar zojuist zag ik allemaal uitgebleekte vlekken. Is hier nog iets aan te doen? Zo ja, wat dan? En zo nee... Worden dit soort dingen door verzekeringen gedekt? Dan natuurlijk nog het dilemma of ik dit op hun ga verhalen... Het is een dure vloer, dus echt zonde. Dus met de goede vrede bewaren maakt dat wij met de gebakken peren zitten wbt het herstellen van de vloer. Help!!!
Ik vrees dat er weinig aan te doen is, dat spul bijt het echt uit. Wat betreft de verzekering zou ik het echt niet weten.
Dat is echt uitgebeten, kun je niks meer aan doen Contact opnemen met je eigen aansprakelijkheidsverzekering, die verhalen het op de verzekering van je zus Raar dat je bang bent wat je zus denkt, haar schuld dus moet ze het gewoon vergoeden. En het kost haar toch ook niks Verzekering vergoed het gewoon, daarvoor ben je tenslotte verzekerd
Vloer moet overnieuw behandeld worden. Je moet het claimen op de aansprakelijkheidsverzekering van je zus.
Ik zou het ook via de verzekering spelen, je zus hoeft er zelf niks voor te betalen, daar zijn we tenslotte allemaal voor verzekerd voor die onhandige ongelukjes.
Je kan het claimen op de aansprakelijkheidsverzekering van je zus. Als je dit niet wilt, kun je het proberen bij je opstalverzekeraar. Dan moet je wel verzekerd zijn voor alle van buitenkomende onheilen. Dan moet je alleen wel zeggen, dat je het zelf gedaan hebt.
je zou het kunnen proberen op te ruwen met een pannespons en daarna in kunnen wrijven met blanke boenwas. of eventueel als het een donkere vloer is met een lichtbruine was. Als je dit niet aandurft zou ik toch je zus aansprakelijk stellen. het is niet een speelgoedautootje wat kapot is, het is wel een dure vloer waar je nog jaaaaaaren mee moet doen.