Dag dames! Ik ben heel benieuwd welke merk(en) kinderkleding jullie voor je kindje kopen! Of zijn jullie meer van de Hema, Zeeman en dat soort zaken? Niks mis mee hoor! Maar ik ben bezig met het starten van een webshop en dacht: ben eigenlijk heel benieuwd welke merken er in trek zijn bij de mama's! En toen ze nog baby's waren (of je krijgt een baby, dan kun je in toekomende tijd praten), kocht je dan bv feetje, ducky beau etc? Of ook de hema en zeeman? Ik plaats deze vraag maar in de lounge, kon hem niet ergens anders kwijt.. Bedankt alvast voor de reacties.
Ik koop merk en non merk, gewoon wat ik leuk vind! Er zijn natuurlijk wel merken die mijn zoon beter passen, noppies bijv vond ik heel leuk maar viel te klein voor mijn toen nog baby. Maar wat ik zoal koop: Mexx Z8 St. Oliver Hema Jola Tumble en dry H&m Zara Ik koop dus 'gemengd'. En van mij mag winter kleding wel wat duurder zijn als echte hoog zomer kleren. Een korte broek van 40,- voor een paar hoog zomer dagen en een vakantie vind ik te gek.
Ik ben toch meer van de Hema, H&M, V&D en Takko. Koop af en toe bij Z8 en Esprit maar alleen als het sale is.
Ben zelf een grote H&M fan maar dat is omdat de pasvorm van die kleding gewoon heel goed bij m'n ventjes past.
Ik kocht en koop echt vanalles, van Wibra tot merk, nieuw, soms tweedehands, maar ik kan vooral goed koopjesjagen, waardoor ik veel merkkleding voor kleine prijsjes heb. Ben ik goedkoper uit dan bij de Hema, maar het is kwalitatief vaak beter en de halve school/psz loopt er niet in. Favoriete merken/non-merken/winkels: Kiezeltje, Cakewalk, Chaos & Order, Frendz/V&D, Gap, Jola (Persival), Name-it voor de spijkerbroeken, Vinrose, Ter Stal, S&D le chic, Benneton etc. Ik combineer merk vaak met non-merk, zolang ik het maar leuk vind, maakt het mij niet uit van welk merk het is. Koop ook maar zelden merken waar het merk ook zo in beeld is.
Name it, noppies, Babyface? heb ik regelmatig gekocht. Is ook de betaalbaar-dere merkleding vind ik. Daarnaast eigenlijk gewoon ook wat ik tegenkom en leuk vind van de Hema, Wibra, H&M en Just Small Ik ga geen spijkerbroekjes van bijvoorbeeld 35,- kopen al is ie nog zo leuk. Ik vind dat gewoon zonde want het slijt zo hard met deze leeftijd. Als iets lekker is afgeprijsd dan weer wel. Of bijvoorbeeld voor zijn verjaardag.
Ik koop erg gemengd maar mijn voorkeur gaat altijd uit naar Name-it. Dit zit mijn zoontje gewoon erg goed. Verder: Mexx, Noppies, BFC, Hema, H&M, V&D en Just Small.
Ik koop veel van c&a. Maar ook zeeman, h&m, ter stal enz. En van de merken ben ik echt fan van Dirkje! Gr MB2005.
Vooral Noppies, Zeeman, V&D, Lief!. Daarnaast van alles wat. De merken wel altijd in de uitverkoop hoor, anders vind ik het veel te duur voor de tijd dat ze het aan kan.
Zara S&D le chic V&D Mim pi Vinrose Verder vond ik barbera farber echt super, alleen bestaat het merk helaas niet meer
Ik koop alles door elkaar heen, mijn favoriete merken/winkels zijn: Noppies Dirkje Name it Babyface Hema H&M Mexx Terstal Zeeman Z8 Lief!
Name it, prenatal, h&m, wibra en soms takko slaag ik nu veel. Met babykleding vind ik hema nog leuk maar boven 74 niet meer en ook best prijzig nog. Verder geen dure merken voor de korte tijd dat ze het aan hebben. Hier een wilde bras met veel kapotte knieen en dan zou ik toch veel de pest in hebben met een vingino broekje. Wibra broekjes zitten zijn kleine kontje als gegoten. Verder shirtjes van bfc en noppies dat soort merken haal ik alleen in de uitverkoop.
Hier vooral kleding van Beebielove, Feetje, Hema, H&M, Bakkaboe/Persival, Noppies, Frendz, Lief & Ter Stal, maar ik heb ook leuke setjes van de Wieb en de Zeeman. Hier in de buurt zitten trouwens ook 2 tweedehands kinderkleding winkeltjes die alleen merken verkopen, daar haal ik ook regelmatig leuke kleding voor weinig. Heb ik persoonlijk geen moeite mee! Vind het juist een sport om mooie kleding voor weinig te scoren
Ik ben eigenlijk ook wel erg van de merkkleding maar vooral omdat kleding van zeeman/wibra oid gewoon niet te doen is voor dochterlief omdat ze zo smal is. Het valt allemaal zó breed. Heb voor beeb wel wat t-shirts gekocht nu bij wibra en een broekje. Maar naast pasvorm ben ik gewoon heel gevoelig voor mooie en leuke kleding. Hier zijn feetje, noppies, Lief! (voor baby's), BFC, Jubel, PomPom erg geliefd
Vooral noppies, maar koop tot nu toe vrijwel alle merk babykleding met 50-75% korting. Misschien is er juist markt voor overjarige merkkleding met fikse korting? Nu is het voor mij echt shoppen wat kan ik waar bestellen.