De sponge techniek is ook erg leuk Op die manier heb je soms wel 4 kleuren op 1 nagel. Heb trouwens zelf een bescheiden collectie van ruim 50 kleurtjes
hier staat op het flesje "nailart" en er zit dus ipv een gewoon kwastje.. een heel smal kwastje in. dat geeft afhankelijk van hoe vloeiend en snel je het doet best nette strepen.. maar het was inderdaad bij mezelf makkelijker althans.. aan 1 kant. voornaamste reden waarom het bij dochterlief lastiger is, is dat ze met dr 4 jaar nog niet echt langer dan ong een halve seconde stil zit. ze zegt wel dat ze stil zit.. maar ondertussen draait het vingertje gewoon weer de andere kant op terwijl ze dr hoofd draait deze streepjes geeft het bij mij.. ietsje netter dus dan bij dochterlief.. maarja die heeft ook van die mininagels ook.. was ook een probeersel overigens.. en ik was met de streepjes stuk tevredener dan met de stipjes maar uiteindelijk denk er toch bijna een week mee rondgelopen
oh.. dan valt het bij mij nog reuzemee! dat met sponsjes had ik gezien ja.. (en ook de tip om dat gewoon met van die makeup wattenschijfjes te doen trouwens) lijkt me erg gaaf.. maar weet nog niet zo goed met elke kleur ik dat zou willen doen... voelt zo opvallend! (gelukkig geel met strepen niet... dochterlief vroeg als eerste "mam, heb je bloed op je vinger?" eh.. nee... )
Wauw 50 Die sponge techniek had ik ook gedaan, deze was voor t eerst hoor, dus niet echt super Had een stukje van een schuursponsje afgeknipt haha
Die is van de Etos zeker ? Ik heb dat kwastje in een ander potje gedraaid met goede nagellak, ik vond die van de Etos slechte kwaliteit, ze smeren heel licht waardoor het er waterig uit ziet. Maar ze zien er leuk uit, lekker zomers ook dat geel!! Stipjes ook gemaakt met striper ?
Deze is ook gemaakt met striper trouwens, en stipjes met saté prikker achterkant Moet nog flink oefenen wel
mja die is inderdaad van de etos.. ik vond het wel aardig.. (niet heel geweldig overigens maar goed) en de etos quickdry is nog veel verschrikkelijker zegmaar (dat droogt zo snel dat het op je kwastje al draden trekt) de gele nagels met rode streepjes/stipjes zijn overigens beiden met etos-spul gedaan.. maar die gele ziet er nog best leuk uit als je het geduld hebt voor meerdere laagjes. maar ik vond de smalle flesjes wel te doen. enige wat me opvalt is dat de topcoat dat onherroepelijk over je nagel uitveegt.. zelfs asl je het een paar uur hebt laten drogen. gele streepje op anne dr duim is ook met zo'n etos flesje gemaakt. de normale flesjes.. dat moet toch minimaal met 2 laagjes... en met wat pech nog een 3e er achter aan ook. ik vermoed dat dat relatief snel op is stipjes met een sateprikker vind ik wel een idee trouwens een gebroken sateprikker of gewoon echt dat dunne puntje? (hier enkel cocktailprikkers trouwens.. maar dat werkt vast ook wel dan) moet zeggen na dat flesje van catrice.. heb ik hele andere ideeen over prettige nagellak merk ik. dat is gewoon 1x erop en het zit gewoon perfect. plat kwastje.. dus je smeert het in no time er netjes op. moet zo nog even naar de kruidvat.. en er zat een 50% kortingssticker op veel flesjes van catrice denk dat ik nog maar een kleurtje meeneem.
Die groene die je daar ziet op m'n ringvinger is van Catrice Die bruinige op pink trouwens ook haha. Die lakt heerlijk idd!!! Toen ik het erop deed dacht ik : Oh beetje dik en niet netjes, maar na een paar seconden droogt het heel dekkend. 2 weken terug hadden ze ze ook in de aanbieding (2 voor 4 euro) dus heb er meteen 4 gekocht Ik heb het gedaan met de achterkant van een prikker, de achterkant is plat. Maar voor kleinere stipjes idd wel de punt kant. Het lukt ook met een stopnaald (had ik op youtube gezien) die doen ze dan in een potlood met gum achterkant steken. Ben benieuwd welk kleurtje je gaat halen zo
haha tja.. moet het niet zo heel hard gaan regenen.. het is echt onwijs donker buiten ik zag dat ze ook nog zilverkleurig hadden.. dat lijkt me wel erg cool. weet alleen niet zo goed hoe vaak ik dat zou gebruiken. maar staat vast erg stijlvol bij nette gelegenheden. (draag ook graag zilveren sieraden namelijk.. en bij nette gelegenheden veel zwarte kleding) had er trouwens even niet bij stil gestaan dat sateprikkers een platte achterkant hebben wij hebben enkel cocktailprikkers.. en metalen spiezen voor de sate. (en voor grote hoeveelheden kopen we op dat moment gewoon een zakje.. de restantjes verdwijnen altijd.. geen idee hoe dat komt maar na tijdje zijn ze weg?)
Zilver zou ik ook eens willen!! Maar dan echt deze : (zie foto van google) Ik wilde ook ff boodschappen gaan doen, maar zie dat het zo gaat regenen voor de komende paar uren.. bleh... Haha ik weet niet eens het verschil tussen coctailprikkers of saté prikkers Misschien kan je het recht afknippen en beetje plat vijlen Hadden ze bij de drogist maar gewoon dotting tools.. vind dat ze erg weinig tools hebben qua nail art. Binnenkort misschien bestelling doen online.. Hoe kan het dat de restanten verdwijnen ? Haha, gebruikt iemand ze misschien als tandenstoker ?
mja en het zou me niets verbazen als ze ergens gedurende slecht weer richting prullenbak of in een stapel kastanjes verdwijnen ook dat zilver ziet er wel gaaf uit.. maar is dat niet gewoon plakfolie? Nail Nerd (nail art for nerds) » How to do foil transfer nails ziet er wel heeeeel gladjes uit ze hadden bij het kruidvat trouwens wel stempelsetjes en "designertools". maar die designertools waren gewoon 2 sponsjes... dus dat heb ik maar achterwege gelaten. de stempelset was wel erg leuk en je kunt aanvullende designs kopen op zich (alleen dat dan weer niet bij de kruidvat natuurlijk)
mja hier ben ik wel bijna door mn voorraad fotoos heen hoor denk dat ik nu 2 weken vrolijk aan het prutsen en proberen ben... wel mazzel dat dochterlief ook een geliefd testobject is die hoeft er tenslotte niet mee naar werk... en is ook als het niet zo perfect is wel heel gelukkig mee.
een paar minuten haha, of ik heb geen goede nagellak die niet goed dekt waardoor je dus een te dikke laag op moet doen die dan weer niet goed droogt, of ik ben er gewoon niet zo handig in
moppermopper... sta ik dus net in mijn favoriete winkel (NOT) en die is in den haag zo mogelijk nog volgepropter met mensen en spullen dan die waar ik normaal altijd heen ga dus ik was snel klaar.. alleen beduidend minder snel buiten helaas. alles wat ik zocht was in de aanbieding en dus op. zo ook de nagellakjes die ik op het oog had... waren ook in de aanbieding tenslotte. zag ook op de site dat ze uit de collectie gaan.. beetje jammer en ondanks dat deze kruidvat stuk groter is... hadden ze dus bijv de stempels en het designersetje ook niet (nee had ik niet nodig.. maar nav dit topic toch even gekeken.. ) wel kunstnagels in paar kleurtjes en 1 soort stickertjes.
mja maar dan is het er half vanaf... zo mag ik echt niet op kantoor verschijnen vrees ik niet dat ze me nog kunnen ontslaan.. maar doe het toch maar niet
Oh ja, zou best folie kunnen zijn! Zag bij google wel een paar zilvere die erg in de buurt komen, van China Glaze oa. Folie heb ik nog nooit gedaan.. jij ? Stempels zijn ook leuk! Ik heb veel verschillende schijfjes (via marktplaats ), maar vind ze eigenlijk alleen goed lukken met zwart of een andere donkere kleur.
Helemaal geen Catrice meer bij die Kruidvat ? Gaat de hele collectie van Catrice uit het assortiment of alleen bepaalde limited editions ? Maar geen nieuwe lak dus? Jammer! Die stempel had ik trouwens bij een soort superstore gekocht voor 2 euro (geen echte konad). Zon winkel waar ze allerlei oosterse dingen verkopen Ik had voor t eerst m'n nagels laten groeien om meer ruimte te hebben voor lakken.. maar heb het gisterenavond weer kort geknipt. T zag er nie meer uit met barstjes enzo