Oeh, tenen daar begin ik nog niet aan. Vind ik zo'n gepriegel Vind de twee kleuren nu wel helemaal leuk! Heb nu dit:
Ik kan even niet meer lakken, m'n nagels zijn gewoon gaan bladderen van het vele lakken. Heb nu een kuurtje van Herome, nagelhersteller.. Kan haast niet wachten tot ze weer normaal zijn! Heb trouwens m'n fimo canes wel ontvangen, echt heel schattig.. maar t blijft echt maar 1 dag zitten.. zelfde geldt voor de striping tape.. ik had het savonds gedaan, en de volgende ochtend waren ze er allemaal af haha
Waar maakt je man zich druk om haha. Soms een week en soms 1 dag. Ligt eraan of het snel slijt. Nu doet topcoat wel wonderen.
Als nagelstylist zijnde vind ik dit een geweldig topic, keep up the good work, ladies! Nagels zijn tenslotte je visitekaartje
Lakken in kleur en goed laten drogen, en dan met nagellak de voorkant zwart maken. Dan streepjes zetten met striper (nagelbrush die lang en dun is), goed laten drogen en dan witte bolletjes maken met de platte achterkant van een saté prikker
Ow dan ga ik meteen misbruik van je maken hihi Ik wil een zo'n uv-lamp aanschaffen om mijn nagels sneller te laten drogen, nu weet ik al dat je het beste een lamp kan hebben met 4 kleine lampjes maar bij welke webwinkel kan ik het beste bestellen of wel merk lamp?
messtal gebruik ik nagellak die niet super opvalt. a. omdat het op mn werk niet te mag zijn b. dan valt het niet zo op als het niet meer perfect zit. wel zorg ik dat mn nagels netjes gelakt of nagellak vrij zijn als ik wegga zodat het er wel netjes uitziet mocht iemand erop letten. net zo gek als ik want ik doe dat namelijk altijd, ik oordeel niet over de kleur, maar wel of het er verzorgd uitziet. (of een feestje oid) liefs doris
Mja nu even geen werk en dus veel bezig in huis. Beetje jammer maar het blijft ECHT niet zitten. Ik hou me dus even in tot het weekend... Dan mag het maandag weer stuk, schilferen etc... Heb ik er in het weekend alvast lol van gehad
Je hebt idd soms mensen die het laten zitten tot het vanzelf wegbladdert, dat vind ik zo lelijk. Heb het nu zondag gedaan en een topcoat erover (ondanks dat l'oreal zegt dat de topcoat al in de nagellak zit) en het blijft wel beter zitten moet ik zeggen. Heel klein rafeltje bij mijn duim en dat is het.
Jullie nagellakfreaks kunnen mij vast helpen Ik zoek eigenlijk iets. Heb van mezelf lange nagels, die snel scheuren. Nu wil ik graag thuis zelf het laagje erop doen, wat ze in nagelstudio's gebruiken. Dat het dus hard word zeg maar. Weet niet of ik duidelijk ben Maar is daar aan te komen voor thuisgebruik?
Merk hier trouwens... Had laatst metallilac van catrice gekocht... Die bladdert met topcoat sneller dan zonder En hij dekt ook nog eens prima met 1 laagje Dat is toch wel HEEL relaxt en handig hoor
Dt was ook het laatste wat ik nog moest doen hihi ow zo even strijken. Voel me nu net een jochie met mijn korte nagels grrrrr
Hehehe hier nog even ophangen en kind uit school halen. Kan iemand de douche vast even uitzetten? 15 minuten lopen in een hoosbui vind ik niet ok