Jou zwangerschaps obsessie..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chai, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

    Chai Niet meer actief

    Ik ben heel benieuwd naar zwangere dames hun obsessie sinds ze zwanger zijn.

    Ik ben heel dwangmatig bezig met alles in plastic te verpakken..
    De kinderwagen, de maxi cosi, boxkleed, etc.
    Eigenlijk zou ik er fotos van moeten maken, vind het zo raar van mezelf, haha.
    Ohja, en ik hamster ook alles wat maar doorzichtig plastic is, want misschien wil ik nog wel iets in plastic opbergen... :):(

    Nr 2. is wel drinken, ik wil echt liters inslaan en kan uren naar sapjes staan te kijken..
     
  2. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Je pakt echt alles in plastic??? En als de baby er dadelijk is haal je het er weer uit?? Wat apart :hihi:
    Ben ook wel erg benieuwd naar een foto van de kinderwagen...

    Ik heb niets raars sorry ;)
     
  3. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Haha, wat grappig! Zoiets had ik niet, at wel rare dingen en kocht heel veel schoonmaakmiddeltjes.
     
  4. Frummel

    Frummel Niet meer actief

    Niet echt.. Wel qua eten. Dozen waterijs vliegen erdoorheen.
     
  5. Chai

    Chai Niet meer actief

    Niet lachen he.. :p
    (En nee, dit is niet alles..)
     
  6. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahaha wat grappig!!!
    Ik heb geen gekke dingen voor zover ik weet...
     
  7. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik lach lekker toch! :D
     
  8. noralie

    noralie Actief lid

    18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Hihi, wat een grappige obsessie! Pas je op dat je jezelf niet in plastic verpakt? ;)
     
  9. giraf

    giraf Niet meer actief

    Hier ook met stip op 1 waterijsjes!
    Chai, wil je misschien het plastic papiertje dat eromheen zit? :D
     
  10. wrsh

    wrsh Lid

    10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm ik heb wel een kleine obsessie, ik weet niet of het nesteldrang is...

    We zijn bezig met verhuizen en alles moet klaar en schoon zijn.. Keukendeuren zitten er nog niet in maar de glazen wel??!!!
     
  11. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Uhhh, sommige dingen moeten eerst nog ontluchten he, om de fabrieksgeur kwijt te raken, dus zou misschien een aantal dingen weer uitpakken als ik jou was hihi
     
  12. Chai

    Chai Niet meer actief

    Haha.. het zit er allemaal een beetje overheen gedrapeerd zodat er wel lucht bij komt maar dat er geen stof op kan komen.
    Ik heb ook de Maxi cosi gewoon helemaal klaargemaakt met zoeen lekker warm zakje erin enzo.
    Maarja, toen ik dat deed dacht ik, ik kan alles wel leuk klaarzetten maar dan word het stoffig of vies, sindsdien heb ik dus die obsessie.. haha..

    En ja, al het doorzichtige plastic is welkom.. ik betaal zelfs de verzends kosten.. :p
     
  13. lievebeeb

    lievebeeb Actief lid

    17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn "obsessies" als je het zo wilt noemen :D

    - elke dag de muziekdoos aanzetten in de babykamer als ik ga slapen..

    - elke ochtend én avond..tandenpoetsen IN de babykamer en als ik s'middags thuis ben ook nog tussendoor in de babykamer staren..

    - Het bedje opmaken.. echt al 6x gedaan, maar alles moet nog gewassen en gestreken worden, behoorlijke onzin dus :)

    - mijn buik dwangmatig 2x per dag insmeren... (maar wellicht dat dat zijn vruchten afwerpt i.v.m. striemen ;))


    Dat is het denk ik wel.. valt mee................... toch :D
    Liefs, LB
     
  14. Chai

    Chai Niet meer actief

    Haha, die had ik ook even.
    Heb alle beddegoed even getest, wou het gewoon zien hoe het eruit zou gaan zien. :D
     
  15. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Haha moet er toch om lachen :D! Zelf heb ik in elk geval het idee dat alles af moet, omdat voor mijn gevoel Ukkie elk moment kan komen. Ik denk dat het geboortekaartje ergens in week 27 al klaar was, de adressenlijst is ook al weer even klaar en inderdaad...de wieg opgemaakt. Waarna alle beddengoed nog weer gewassen moet worden over een tijdje, want dan is het stoffig...:). Wat dat betreft is jouw plastic tic...nog zo gek niet ;)
     
  16. Chai

    Chai Niet meer actief

    Straks ga ik nog andere mensen aansteken met me plastic afdek tik.. :p

    Ik heb dus alleen maar een kaartje uitgezocht verder nog geen actie ondernomen ermee, weet niet waarom eigenlijk!
     
  17. typje

    typje Fanatiek lid

    14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mijn obsessie's

    - Iedere week "Het lijstje" bijlangs, of ik alles al in huis heb en gedaan heb ( dikke onzin)want streep alles af:)

    - Boenen Boenen en nog eens boenen ( echt iedere dag wel bezig)en trouwens ook een hond in huis, dus is ook nodig en heb gelijk een smoes hihiih.

    - Elke dag 3 stuks fruit naar binennwerken, al is het 1 hele meloen, of 3 appels/banaan etc ( deed ik voorheen nooit)

    - Slechte obsessie; Koffie ruikt zo verschrikkkkkelijk lekker, drink wel 5 koppen per dag.

    - Elke dag tegen man zeggen, dat hij zijn telefoon wel ECHT opneemt, want stel je voor!!!;)
     
  18. loesje1982

    loesje1982 Fanatiek lid

    4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    :(ik heb al 4x mn ziekenhuiskoffertje uit en ingepakt, of alles er wel inzit, terwijl t afgevinkte lijstje erboven op ligt....

    verder geloof ik geen rare dingen gegeten, behalve dan de boterhammen met pindakaas met nootjes en suiker erover, terwijl ik dit zelden at...

    ow ja, en elke avond even in t wiegje kijken (zegt mn man) en dan de lakentjes nog weer gladstrijken
     
  19. Assje

    Assje Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik zie het al voor me! Straks na de bevalling baby schoonmaken en hup, in plastic verpakken :D
     
  20. CherryAyden

    CherryAyden Niet meer actief

    Slagroomtaarten!!!
     

Deel Deze Pagina