Hoi dames! Ik heb jullie zoek skills nodig. Ik kan niet vinden wat ik zoek. We laten een badkamerkastje maken, daar wil ik twee knopjes op. Ik zoek een glazen knop, met daarin iets. Een bloemetje oid? Dat je er naar kijkt en denkt "oh wat schattig!" En dat je het even aan wil raken. Snap je 😆 De meubels voor in de badkamer worden gebroken wit met kastanje. In die kleuren is het misschien leuk? Zelf hou ik van pastelkeurtjes. Maar dat "mag" niet van mn man hihi. Dus een glazen knop met iets superschattigs erin, in een beetje neutrale kleur. Kunnen jullie zoiets vinden? Thanxxx alvast voor jullie moeite 💟
Je hebt bij de Xenos heel veel verschillende leuke kastknopjes. Ik weet niet of ze zoiets hebben wat jij zoekt, maar ik denk dat het het kijken wel waard is.
Hah! Thanx voor de tip. Dat is me nooit opgevallen. Ga volgende week ff kijken. Iemand anders nog ideeen? Xxx
Op de site van engeltjesendraken.nl heb ik ooit hele leuke knopjes besteld. Even zoeken op 'deurknop'. Ik heb er ooit mn oude commode mee gepimpt!
Zara home! Soms bij Flying tiger. Daar heb ik lieve uil knopjes vandaan die nu op de lades van mijn tv meubel zitten
Ik heb destijds hele leuke kastknoppen gekocht voor de kast en commode op de babykamer, maar dat is inmiddels al weer 6 jaar geleden. Gekocht op IKenIK.nl - Jouw leukste en hipste baby- en kinderwinkel - IKenIK.nl
Ik zag van de week bij de Lidl ook kastknopjes liggen. Heel leuk. Maar weet niet of die aanbieding komende week nog geldig is.