Ik ben op zoek naar een goed lichtsnoer met "gloeilampjes" voor buiten. Hij moet wel op solar werken, want we hebben geen stroom daar. Ik heb al verschillende snoeren gebruikt, maar na 1 zomer doen ze het amper nog. Dit soort lampjes zoek ik:
Geen idee of het helpt, maar misschien verlichting met een hogere ip-waarde (bv. 67 ipv 44)? Deze is ip65: https://www.prikkabelled.nl/solar-lichtsnoer-15-meter-15-lampjes-met-hangende.html?source=googlebase&gclid=Cj0KCQjwuLShBhC_ARIsAFod4fLRxbAdKtwhpoDehAj6Vfd3OQpGcL4-6EFS9Cv1UpWVUV900NrlNq0aAnRPEALw_wcBStuk duurder dan de Action, maar ik vermoedelijk een stuk beter.
Ja, ik stond van de week bij de Action ook bij zo'n lichtsnoer te kijken. Zag er leuk uit, maar mijn ervaring is inderdaad ook niet best daarmee, dus maar laten liggen, geen zin om steeds dingen weg te moeten gooien.
Wij hebben er een bij Bol vandaan. Die heeft heel erg kleine bolletjes, die alleen maar voor sfeerverlichting zorgen en meer ook niet. Erg weinig licht dus. Ook zitten daar 7 verschillende standen op. En dat is echt een ramp! Iedere avond gaan de lampjes bij schemer vanzelf aan, prima natuurlijk. Maar dan pakt hij altijd stand 1. Die stand is alle standen achter elkaar. Dus wisselt hij de hele tijd van rustig knipperend, langzaam aan en uit naar een snelle aan en uit. Terwijl wij ze het liefst gewoon willen laten branden. Als we dat willen moeten we iedere avond opnieuw met een knopje op de goede stand zetten. En dat is nogal rot om te doen, omdat het solarding aan de rand van het garagedak zit. Ik heb daar dus een trapje voor nodig. Dus let daar even op. Als zo'n snoer meerdere standen heeft dat dat dan dus kan gebeuren.